klyban skrev 2024-10-18 00:53:58 följande:
Det ÄR rättsosäkert, men även andra problem finns.
Svart och vitt är inte frågan, utan har problem oavsett.
Du duckar helt vad jag skrev, och jag har heller aldrig sagt att det är svartvitt. Vad från du det ifrån att det skulle vara ens i närheten av passande med denna inledning?
Du skriver bara det "det är".. Ja ni säger detta, läs ordentligt så ser du ju att jag noterat detta att det ÄR det ni säger.
Men av någon märklig anledning så har det flugit dig mycket högt över huvudet...
Det du ignorerar(?), att jag noterade att ingen av er har intresse av att förklara
på vilket sätt det är rätt osäkert.
Jag skrev detta citerar mig själv:
"Men märkligt att ingen av dem som bjäbbar om det kan förklara på vilket sätt det skulle vara rättssäkert."
(slut på citatet)
PS:
Jag lade in en rättelse i inlägg #916 då jag såg att ett litet "o" hade försvunnit.
klyban skrev 2024-10-18 00:53:58 följande:
Ta bara en del av gängens advokater som är anställda av dom, de kommer ju berätta vem som är vittnet.
Hur kan du inte se problemet, eller gör du och bara skiter i det?
Och du har ju bevisligen skitit i att läsa vad jag faktiskt skriver. Så du har inget att komma med med denna direkt dumma kommentar som är bara en tramsigt personpåhopp från din sida..
Då det går att bevisa i texten du citerade att du har fel med
din tes i din fråga här. Det hade du sett om du läste ordentligt..
Och du, med mitt förslag (andra stycket) så innefattar det även att advokaterna inte får "skvallra" till sin klient heller om vittnenas namn och adress etc.. Så det är en direkt kontraproduktiv kommentar du kommer med där om att "advokaten kommer ju att berätta"...
Om du inte är intresserad av att svara på vad jag
faktiskt skriver och undrar över min text så kan du bespara dig med att svara alls.
För inget i ditt långa inlägg här (som jag kortade ned ) ger en endaste förklaring
"på vilket sätt" det skulle vara rättsosäkert.