Frustrerad
Min kille vill aldrig ha sex, antingen är han inte sugen eller så är han trött. Påstår att det inte är mig det är fel på, säger åt mig att det är okej att onanera eller kolla på porr. Händer att vi onanerar ihop (vilket oxå typ aldrig händer) eller att han runkar.
Sexiga underkläder uppskattas inte, köpt sexleksaker för att "krydda upp" passar inte heller. Vi kanske ligger 1 gång i veckan knappt det, ibland kan det gå 2 veckor. Vi vill ha en framtid tillsammans, barn, flytta ihop osv. Men hur ska det kunna bli barn om vi aldrig har sex?
Jag har tagit initiativ till sex men blivit nekad vilket gjort nu att jag slutat göra det då jag känner mig tjock, ful, oattraktiv osv. Vi har varit ihop i snart 5 mån. Träffades första gången för snart 11 mån sen.
Han är den finaste killen jag någonsin haft, sundaste relationen jag haft. Kärleksfull, omtänksam, tålmodig, vill kramas och pussas mycket. Vara nära osv. Vi har så roligt ihop och vi klicka på en gång. Men sexbiten saknas.
Jag har nu gått in i en depression, så jag vet inte om även det blir en spärr för hans sug. Jag börjar bli orolig, får han sitt på annat håll? Han har inte varit otrogen mot andra tjejer, och han tar mycket i mig. Uttrycker att han älskar mig, tycker jag är snygg och tar i mig. Men jag vill ligga! Är trött på att ständigt gå runt frustrerad och känna mig otillräcklig.
OBS! Ingen av oss har barn.