• Anonym (Ledsen och frustrerad)

Frustrerad

Min kille vill aldrig ha sex, antingen är han inte sugen eller så är han trött. Påstår att det inte är mig det är fel på, säger åt mig att det är okej att onanera eller kolla på porr. Händer att vi onanerar ihop (vilket oxå typ aldrig händer) eller att han runkar. 

Sexiga underkläder uppskattas inte, köpt sexleksaker för att "krydda upp" passar inte heller. Vi kanske ligger 1 gång i veckan knappt det, ibland kan det gå 2 veckor. Vi vill ha en framtid tillsammans, barn, flytta ihop osv. Men hur ska det kunna bli barn om vi aldrig har sex?

Jag har tagit initiativ till sex men blivit nekad vilket gjort nu att jag slutat göra det då jag känner mig tjock, ful, oattraktiv osv. Vi har varit ihop i snart 5 mån. Träffades första gången för snart 11 mån sen.

Han är den finaste killen jag någonsin haft, sundaste relationen jag haft. Kärleksfull, omtänksam, tålmodig, vill kramas och pussas mycket. Vara nära osv. Vi har så roligt ihop och vi klicka på en gång. Men sexbiten saknas. 

Jag har nu gått in i en depression, så jag vet inte om även det blir en spärr för hans sug. Jag börjar bli orolig, får han sitt på annat håll? Han har inte varit otrogen mot andra tjejer, och han tar mycket i mig. Uttrycker att han älskar mig, tycker jag är snygg och tar i mig. Men jag vill ligga! Är trött på att ständigt gå runt frustrerad och känna mig otillräcklig. 

OBS! Ingen av oss har barn.

• Svar på tråden Frustrerad
  • Anonym (Du är värd nån bättre)
    Anonym (Ledsen och frustrerad) skrev 2023-06-01 16:43:57 följande:
    Frustrerad

Min kille vill aldrig ha sex, antingen är han inte sugen eller så är han trött. Påstår att det inte är mig det är fel på, säger åt mig att det är okej att onanera eller kolla på porr. Händer att vi onanerar ihop (vilket oxå typ aldrig händer) eller att han runkar. 

Sexiga underkläder uppskattas inte, köpt sexleksaker för att "krydda upp" passar inte heller. Vi kanske ligger 1 gång i veckan knappt det, ibland kan det gå 2 veckor. Vi vill ha en framtid tillsammans, barn, flytta ihop osv. Men hur ska det kunna bli barn om vi aldrig har sex?

Jag har tagit initiativ till sex men blivit nekad vilket gjort nu att jag slutat göra det då jag känner mig tjock, ful, oattraktiv osv. Vi har varit ihop i snart 5 mån. Träffades första gången för snart 11 mån sen.

Han är den finaste killen jag någonsin haft, sundaste relationen jag haft. Kärleksfull, omtänksam, tålmodig, vill kramas och pussas mycket. Vara nära osv. Vi har så roligt ihop och vi klicka på en gång. Men sexbiten saknas. 

Jag har nu gått in i en depression, så jag vet inte om även det blir en spärr för hans sug. Jag börjar bli orolig, får han sitt på annat håll? Han har inte varit otrogen mot andra tjejer, och han tar mycket i mig. Uttrycker att han älskar mig, tycker jag är snygg och tar i mig. Men jag vill ligga! Är trött på att ständigt gå runt frustrerad och känna mig otillräcklig. 

OBS! Ingen av oss har barn.

Dumpa han, du vär nån mkt bättre, jag tror han knullar runt.
  • Anonym (Olika lust)

Men alltså en gång i veckan är inte så extremt sällan. Tror inte har är otrogen. Men du har helt klart mer sexlust än han har och det är fullt normalt. Killen är inte den som har mest sexlust i alla förhållanden.

Hur gamla är ni?
    Läste någonstans att killar är som kåtast vid 18år och tjejer som kåtast vid 30år.

• Anonym (u)

Han vill inte ligga oftare. Acceptera det.

• Anonym (Engelska)

Kanske du ska ta upp om du vill.
    Bara 11 månader.

• Ocdmänniska

Är samma med min fästman, och inte tycker jag det är så sällan, jobbar man hela dagarna också så blir man trött. Jag vart lite osäker i början när det vart såhär men efter kommunikation och tid så lärde jag mig att han har helt enkelt inte större behov än det, och jag har lärt mig att matcha det. Alla har olika sexlust och det är inge fel med det. 
    Du får försöka bestämma om du är okej med det eller inte. 

• New  Dawn

Menar du att du har gått in i en depression för att du inte får tillräckligt sex i din relation (som varat i 5 mån?) 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Roadking1963

Lite trist!! I början brukar man ju knulla varje dag, ibland blev på köksbordet när vi inte hann in till sängen. Efter 20 år blir nog mer månatligt.

• Polyrytm

Om du gör mer av hushållssysslorna, städar mer, lagar mat, tvättar bilen och sådant så kommer hans lust vakna till liv. 

🙂

😉

Svar på tråden Frustrerad