• Anonym (Lämnad)

Lämnad för en annan

Någon som vet hur man kommer över detta?

Dela allt med en kvinna och lita helt på henne under några intensiva månader bara för att sedan få veta att hon är gift.  Hon sa att hon har hittat tillbaka till sin man.  Vilket var en överraskning för mig som inte visste han fanns.

Vet knappt hur jag ska komma upp ur sängen men måste för barnen.  Känner mig som ett öppet sår.... 

• Svar på tråden Lämnad för en annan
  • Anonym (Anonym kvinna)

Tyvärr så finns det falska människor. Har man otur så bränner man sig på dem. Kan gälla vad som helst i livet, pengar, kärlek, vänskap mm. Oärliga, falska, skrämmande människor. Tycker så klart synd om dig men det enda du kan göra är att ta dig igenom denna period. Det kommer att bli bättre. Nu har du bränt dig men också lärt dig en del inför framtiden. Du kommer bli starkare och mer uppmärksam i livet. En sådan falsk människa vill du ändå inte ha i ditt liv. Hoppas inte dina barn fick en relation till idioten. Låt dig vara ledsen och bränd, hon lurade dig och du är i chock. Sedan hoppas jag du kommer ut starkare o inser att hon kan dra åt helvete. Du kommer träffa en snäll människa.

• Anonym (Välkommen till klubben)

Ja träffade en man som verkade vara trygg i sig själv o allt, hsn bedrog mig flertalet gånger trots att han visste om att ja blivit bedragen tidigare..han var ju inte alls sån..😒

Svar på tråden Lämnad för en annan