• Anonym (Strandpiparen)

När pipade du senast?

Jag vet att det stavas med 2 p men låter roligare sådär.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När pipade du senast?
  • Anonym (I morse)
    Anonym (M) skrev 2023-06-21 14:04:58 följande:
    Vad betyder lvl 2?
    Det är en sexlek jag kommit på där han skall försöka hålla sig 1 minut för att klara en level där varje level blir vad jag tror svårare då jag byter position och/eller tempo.
  • Anonym (Tjej)

Igår kväll pippade vi som två kaniner 🐇🐇

• Fabian1965

Nu vid Midsommar är det 11 år sedan jag och hustrun hade sex. Det blev extremt dåligt och sen dess har sexlivet dött.
    Nu saknar jag inte längre sex med henne. Blir jag kåt har jag sex med mig själv.

• Anonym (Strandpiparen)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-06-21 17:40:09 följande:

Igår kväll pippade vi som två kaniner 🐇🐇

Vad betyder pippa?
  • Anonym (Kinkexperten)

Hade reguljärsex i lördags.

Hade bokat kinksex idag men älskaren blev sjuk så fick boka om honom till en annan dag.

• Anonym (Bibruden)
    Anonym (April) skrev 2023-06-21 15:41:57 följande:
    Å vad jag längtar. Funderar. Har haft ett hisnande sexliv de senaste tre åren. Sista året varje söndag natt och övernattning. Vem blir min nästa? Ett förhållande eller vad? Jag längtar efter en man.....
    Mhm...det har jag haft dom senaste 5 åren faktiskt och det var inte illa alls innan det. Jag längtar efter den ursnygga tjejen som verkar vara på väg att kunna bli min flickvän som jag träffar om några timmar. Samtidigt så finns det en grym uppstickare som ger hintar om att vilja ses på helgen...olika sköna val ;)
  • Anonym (?)

Blev just så pass desperat att jag "knullade" en banan - den sprack ...
    Var väl lite för färsk för att bli bara glid men ...överraskad ändå. Oväntat skönt.

Svar på tråden När pipade du senast?