• nybörjareikärlekslivet

Ljusare armhålor?

Har googlat detta i ett tag och har läst allt från folk som blandar honung och yoghurt till de som använder olika sorters kräm och produkter. Börjar bli lite förvirrad, hur får man ljusare armhålor? Hur har ni gjort det? Naturligt eller med produkter?

• Svar på tråden Ljusare armhålor?
  • Anonym (hahaha)

Meh, sicket trams Drömmer

Dessutom - vad menar du med naturligt, och produkter? Naturligt = kroppen gör det själv? 

• Anonym (Undrande flundran)

Varför vill man ha ljusare armhålor?

• Anonym (Varför?)

Har du mörkare hud under armarna? Min hud under arnarna har samma färg som resten av kroppen? 

• Mrs Moneybags

När jag var barn skulle man sitta med armbågarna i citronhalvor för att ljusa upp dem. Men armhålorna har jag inte hört talas om. Vet inte heller om det funkar. 

• Tow2Mater

Var ute i solen - ju mörkare armarna och axlarna blir, ju ljusare ser ju armhålorna ut att vara. Så bli riktigt brun.

• FuckGoggleAskMe
    Anonym (Undrande flundran) skrev 2023-06-28 19:20:39 följande:

Varför vill man ha ljusare armhålor?

Ja varför? Vet inte om jag brytt mig om mina varit blå. 
  • Anonym (B)

Det enda som funkar på riktigt är vanlig blekning som du kan köpa på Ica som är till håret. Typ mood. Det kan man bleka anus med också, det har jag gjort. 

• Anonym (?)
    Anonym (B) skrev 2023-06-29 00:56:35 följande:

Det enda som funkar på riktigt är vanlig blekning som du kan köpa på Ica som är till håret. Typ mood. Det kan man bleka anus med också, det har jag gjort. 

Och vad var det som fick dig att komma på den ultraweirda idén att gnida in väteperoxid utanpå rövhålet?!
    Vem vågar ge någon slick där om huden är alldeles blekt?

Vad blir nästa idé för knäppskallar som vill visa upp ett stylat rövhål? Stjärthålsmascara för fjunen? Glittergel för bajshålet? 

Jag hade aldrig vågat ha sex med en normal person om mitt rövhål hade blivit ljust. Hade dött av skam om sexpartnern på riktigt trott att jag gått och blekt rövhålet! *dör av skratt*
    Bleka ögonbrynen vita som mörk låter betydligt mer friskt!

Att bleka armhålorna låter bara helt sjukt. Tror knappast att Ts är en blekfis med chokladfärgad hud i armhålorna. Eller en mörkis som vill sporta vita armhålor på stranden.
  • Anonym (B)
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 01:13:10 följande:
    Och vad var det som fick dig att komma på den ultraweirda idén att gnida in väteperoxid utanpå rövhålet?!
    Vem vågar ge någon slick där om huden är alldeles blekt?

Vad blir nästa idé för knäppskallar som vill visa upp ett stylat rövhål? Stjärthålsmascara för fjunen? Glittergel för bajshålet? 

Jag hade aldrig vågat ha sex med en normal person om mitt rövhål hade blivit ljust. Hade dött av skam om sexpartnern på riktigt trott att jag gått och blekt rövhålet! *dör av skratt*
    Bleka ögonbrynen vita som mörk låter betydligt mer friskt!

Att bleka armhålorna låter bara helt sjukt. Tror knappast att Ts är en blekfis med chokladfärgad hud i armhålorna. Eller en mörkis som vill sporta vita armhålor på stranden.
    Ja vi alla är väl olika. Du övertänker. Jag tyckte det var snyggt och att det gav en porrig känsla helt enkelt. Svarade mest till ts fråga, skiter i hennes utgångsläge och färg i armhålorna. 
  • Anonym (?)
    Mrs Moneybags skrev 2023-06-28 22:08:47 följande:

När jag var barn skulle man sitta med armbågarna i citronhalvor för att ljusa upp dem. Men armhålorna har jag inte hört talas om. Vet inte heller om det funkar. 

Jag fick höra samma som barn med citronhalvor, men för att mjuka upp torra armbågar, vet inte om det funkar däremot. Varför ses mörka armbågar som fult?
Svar på tråden Ljusare armhålor?