Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Ljusare armhålor?

Det enda som funkar på riktigt är vanlig blekning som du kan köpa på Ica som är till håret. Typ mood. Det kan man bleka anus med också, det har jag gjort. 

• Anonym (B)
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 01:13:10 följande:
    Och vad var det som fick dig att komma på den ultraweirda idén att gnida in väteperoxid utanpå rövhålet?!
    Vem vågar ge någon slick där om huden är alldeles blekt?

Vad blir nästa idé för knäppskallar som vill visa upp ett stylat rövhål? Stjärthålsmascara för fjunen? Glittergel för bajshålet? 

Jag hade aldrig vågat ha sex med en normal person om mitt rövhål hade blivit ljust. Hade dött av skam om sexpartnern på riktigt trott att jag gått och blekt rövhålet! *dör av skratt*
    Bleka ögonbrynen vita som mörk låter betydligt mer friskt!

Att bleka armhålorna låter bara helt sjukt. Tror knappast att Ts är en blekfis med chokladfärgad hud i armhålorna. Eller en mörkis som vill sporta vita armhålor på stranden.
    Ja vi alla är väl olika. Du övertänker. Jag tyckte det var snyggt och att det gav en porrig känsla helt enkelt. Svarade mest till ts fråga, skiter i hennes utgångsläge och färg i armhålorna. 
  • Anonym (B)
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:53:05 följande:
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 

Du skriver på ett väldigt nedlåtande sätt och för mig är det oklart varför du gör det, det gör ju förstås att jag har noll lust att svara på dina ingående frågor med tanke på ditt tidigare inlägg.

Jag berättade bara för ts att man kunde göra det av den enkla anledningen att om man är så pass mörk i armhålorna är man med största sannolikhet det i underlivet och mellan skinkorna också. Många mår dåligt av det. Det är ju för de flesta (men som du påvisar uppenbarligen inte alla) en no brainer att porr självklart påverkar folk i alla möjliga åldrar. Har noll intresse att diskutera mer ingående med dig dock, det blir för låg nivå.

• Anonym (B)
    Anonym (...) skrev 2023-06-29 14:24:37 följande:
    Håller det sig sen eller måste man göra om det regelbundet?

Är det inte lätt att det blir ett typ fläckigt resultat?
    Nej det blir inte fläckigt, man gör det inte så länge :). Jag har inte behövt göra om det en enda gång efter en kur men det beror på ens utgångsläge. Jag slutförde t ex inte ens min första kur medan jag läst om folk som gjorde ganska många. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Varför?) skrev 2023-06-29 14:17:33 följande:
    Har du gjort det? Om jag tittar noga i spegeln så är huden lite mörkare mellan skinkorna - är det fult? Hur blir det om jag bleker? Ljusare eller samma färg som resten av min hud? Eller typ rosa? Blir det finare? Brukar män säga att det är fult om kvinnor har mörkare hud där? Vad kostar det? Hur lång tid tar det? Gör det ont? Måste man gå flera gånger? 

Ni behöver inte skriva 100 gånger att jag är sjuk i huvudet. Jag undrar faktiskt och passar på att fråga. Så spara era spydighdter tack.

Det är absolut inte fult och helt normalt att vara lite mörkare mellan skinkorna! Hur slutresultatet blir beror på dig själv, utgångsläge, om du är mörk eller ljus, varm eller kall hudton. Gör man det själv så bestämmer man ju mer men man ska ha respekt för blekningar, särskilt om man gör det på ett område där huden är tunnare vilket den är i underliv och mellan skinkor. Om du känner dig det minsta osäker är det nog en bättre idé att gå till en salong men jag avråder från diverse krämer, de kommer inte i de flesta fall göra någon skillnad. Då slösar du bara dina pengar. 

Försök att inte ta åt dig av vad folk skriver. 

• Anonym (B)
    Anonym (...) skrev 2023-06-29 17:55:10 följande:
    Tack för svar.

Jag tänkte om man blir blekt men om det mörka typ kommer tillbaka efter ett tag.

Svider det att ha på blekningen?

Jag har även lite mörkare blygdläppar, tror du man kan  använda det framåt också? Alltså utanpå de yttre blygdläpparna, inte mellan och på slemhinnor liksom.

Mellan skinkorna kommer det till slut bli mörkt igen, anledningen till det är vad jag förstår främst friktionen men också att man naturligt har mer pigment där och hudceller återförnyas ju som bekant hela tiden. Det verkar skilja sig väldigt mycket på hur snabbt det kommer tillbaka. Jag gjorde det för två år sen och det är fortfarande rosa men jag var rätt ljus från början också och inte mörk alls på blygdläpparna t ex. Det verkar som att det kan ändra sig efter graviditet och andra hormonella förändringar också från vad jag förstått. 

Har läst mycket om detta och det vanligaste verkar vara att man bleker blygdläpparna också (och ibland venusberg och hud ner mot låren) så det ska ju gå men jag har ingen personlig erfarenhet av det eftersom jag redan är naturligt rosa där. 

Ja det svider lite och jag rekommenderar att man provar först på ett litet område stort som en femkrona ungefär på t ex handleden eller insida av lår och känn efter. Det svider lite men det ska ju inte göra jätteont. Men som jag skrev i ett annat inlägg så är det förstås allra bäst att gå till salong om man känner sig det minsta osäker. 

Svar på tråden Ljusare armhålor?