Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Ljusare armhålor?

Anonym (B) skrev 2023-06-29 00:56:35 följande:

Det enda som funkar på riktigt är vanlig blekning som du kan köpa på Ica som är till håret. Typ mood. Det kan man bleka anus med också, det har jag gjort. 

Och vad var det som fick dig att komma på den ultraweirda idén att gnida in väteperoxid utanpå rövhålet?!
    Vem vågar ge någon slick där om huden är alldeles blekt?

Vad blir nästa idé för knäppskallar som vill visa upp ett stylat rövhål? Stjärthålsmascara för fjunen? Glittergel för bajshålet? 

Jag hade aldrig vågat ha sex med en normal person om mitt rövhål hade blivit ljust. Hade dött av skam om sexpartnern på riktigt trott att jag gått och blekt rövhålet! *dör av skratt*
    Bleka ögonbrynen vita som mörk låter betydligt mer friskt!

Att bleka armhålorna låter bara helt sjukt. Tror knappast att Ts är en blekfis med chokladfärgad hud i armhålorna. Eller en mörkis som vill sporta vita armhålor på stranden.
  • Anonym (?)
    Mrs Moneybags skrev 2023-06-28 22:08:47 följande:

När jag var barn skulle man sitta med armbågarna i citronhalvor för att ljusa upp dem. Men armhålorna har jag inte hört talas om. Vet inte heller om det funkar. 

Jag fick höra samma som barn med citronhalvor, men för att mjuka upp torra armbågar, vet inte om det funkar däremot. Varför ses mörka armbågar som fult?
  • Anonym (?)
    Anonym (B) skrev 2023-06-29 03:32:09 följande:
    Ja vi alla är väl olika. Du övertänker. Jag tyckte det var snyggt och att det gav en porrig känsla helt enkelt. Svarade mest till ts fråga, skiter i hennes utgångsläge och färg i armhålorna. 
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 
  • Anonym (?)
    flygrl skrev 2023-06-29 22:07:18 följande:
    Anonym (?) skrev 2023-06-29 13:53:05 följande:
    Men du ser ju inte ditt eget rövhål? Eller tog du rövhålsselfies och kände den porriga känslan av att se ditt vita anus? Eller var det mer din sexpartner som gillade bleka rövhål som fick dig att känna dig porrig?
    Förlåt, bara nyfiken. 
    Du verkar fan helt rövfixerad jue... 😮🤔
    Inte mer än de som går och köper väteperoxid som är till håret för att gnugga in utanpå anusSkrattande eller de som går tillsalong för att bleka anus där.

Att göra sånt är vad jag skulle kalla att vara rövfixerad, tillsammans med de som sprutar in fett eller farliga oljor i sina egna skinkor. Då har man lite väl mycket tankar på sin egen röv och är således mer rövfixerad än någon som undrar över märkligheterna
  • Anonym (?)
    Anonym (B) skrev 2023-06-29 17:44:36 följande:

Du skriver på ett väldigt nedlåtande sätt och för mig är det oklart varför du gör det, det gör ju förstås att jag har noll lust att svara på dina ingående frågor med tanke på ditt tidigare inlägg.

Jag berättade bara för ts att man kunde göra det av den enkla anledningen att om man är så pass mörk i armhålorna är man med största sannolikhet det i underlivet och mellan skinkorna också. Många mår dåligt av det. Det är ju för de flesta (men som du påvisar uppenbarligen inte alla) en no brainer att porr självklart påverkar folk i alla möjliga åldrar. Har noll intresse att diskutera mer ingående med dig dock, det blir för låg nivå.

Peka ut exakt vad i min text som du finner så 'nedlåtande'. Mot vem är det nedlåtande? Det var inte min intention. men ibland är det kanske lättare att hävda påhittade saker som anledning fast att man bara inte orkar gå in i diskussion. Det är helt okej att säga det då, utan att hitta på att det skulle vara nedlåtande.

Är det ordets rätta bemärkelse du stör dig på? Om jag hade lindat in det och skrivit 'i skåran där bak' eller 'där nr 2 kommer ut' istället för det mer rättframma rövhål, som ju är det vi pratar om. Hade du sett det som mindre 'nedlåtande' då?
  • Anonym (?)
    Anonym (Varför?) skrev 2023-07-01 03:50:46 följande:
    Du verkar mer fixerad vid andras rumpor.
    Och vad är inte du då isf? Du som ställer tusen frågor angående analblekning eller rövhålsuppljusning? Flört

Jag är inte ett dugg fixerad vid andras rumpor. Jag ställer mig ytterst tveksam till just det sjuka fenomen som gör att kvinnor går och köper stark hårblekning för att gnugga in i anus för att en man sagt att han gillar vita rövhål. Om han gillar det så mycket, varför gör han det inte på sig själv då? Gillar han det så borde han ju vilja ge tillbaka av den estetiska skönheten han upplever när han ser en blekt anal till sin kvinnliga sexpartner?
    Hade jag varit mer fixerad så hade jag väl istället ställt tusen frågor istället ?

Andras rumpor bryr jag mig inte mycket om. Menar du andras rövhål men vågar inte riktigt skriva ut det?
  • Anonym (?)
    Anonym (Varför?) skrev 2023-07-01 17:42:00 följande:

Jag ställer frågor för att jag funderar på om min egen rumpa skulle kunna uppfattas som motbjudande eller oattraktiv på nåt sätt.

Du håller på och tjatar på andra om hur fixerade de är och du berättar gång på gång hur sjukt det är att ens fundera på blekning. Tack, vi har fattat. 

Varför män inte bleker? Inte vet jag. Det kanske de gör? 

Blekmedel för håret har jag aldrig övervägt att använda mig av. Jag har bara frågat om blekning på salong och om vilken färg som kan uppnås. 

Jag tänker inte använda samma slanguttryck som du för att bevisa att jag "vågar" vara grov i munnen. I det här sammanhanget förstår nog alla vad jag menar med ordet "rumpa". Dessutom är det väl inte själva hålet eller öppningen man bleker, vad jag vet, om vi nu ska märka ord. Om jag skulle precisera vilket område på kroppen jag menar så skulle jag nog skriva "området runt ändtarmsöppningen" eller liknande. Men det är väl inte så noga för dig antar jag. För du är ju inte ett dugg fixerad, till skillnad från mig. Så du bryr dig nog inte så mycket om vilka ord jag vågar använda. 

Klart att inte din rumpa skulle vara motbjudande! Den är väl inte blekt i skåran och det har gått snett så att det blivit sårigt och fnasigt eller det ser ut som pigmentet försvunnit helt? Och själva rumpan har du väl inte sprutat in fett eller industrirengöringsmedel eller vad tusan nu vissa kommer på att spruta in eller operera in för knäppheter.

En fin naturlig röv helt enkelt. Den dagen en vanlig röv skulle ses som motbjudande på en i övrigt attraktiv tjej, då ligger manligheten illa till! Snälla tänk inte så igen. Klart din rumpa är fin på alla sätt, både ut och ehm.. mer invändigt för den som tycker om dig i övrigt, och säkert fler med.
  • Anonym (?)
    Anonym (Varför?) skrev 2023-07-01 17:42:00 följande:

Jag ställer frågor för att jag funderar på om min egen rumpa skulle kunna uppfattas som motbjudande eller oattraktiv på nåt sätt.

Du håller på och tjatar på andra om hur fixerade de är och du berättar gång på gång hur sjukt det är att ens fundera på blekning. Tack, vi har fattat. 

Varför män inte bleker? Inte vet jag. Det kanske de gör? 

Blekmedel för håret har jag aldrig övervägt att använda mig av. Jag har bara frågat om blekning på salong och om vilken färg som kan uppnås. 

Jag tänker inte använda samma slanguttryck som du för att bevisa att jag "vågar" vara grov i munnen. I det här sammanhanget förstår nog alla vad jag menar med ordet "rumpa". Dessutom är det väl inte själva hålet eller öppningen man bleker, vad jag vet, om vi nu ska märka ord. Om jag skulle precisera vilket område på kroppen jag menar så skulle jag nog skriva "området runt ändtarmsöppningen" eller liknande. Men det är väl inte så noga för dig antar jag. För du är ju inte ett dugg fixerad, till skillnad från mig. Så du bryr dig nog inte så mycket om vilka ord jag vågar använda. 

Fixerade var bara för att jag själv fick höra att jag skulle vara fixerad.

Är rövhål ett slanguttryck? Är jag verkligen så grov i munnen? Inte tänkt på det förut. Tänker mer att rumpan är skinkorna. Anus, anal eller rövhål är synonymer för området runt anus eller insidan av det.
    Det är ju just var det är, noga för mig. Annars hade jag också kunnat säga rumpa och menat vilken del av det området som helst och vissa skulle inte förstå vad jag pratade om. menar jag bakhålet eller menar jag skinkorna? 
    Bakhålet är ett slanguttryck, hoppas det inte störde.

Jag tror inte att någon av oss är särskilt fixerade av rövhål för att vi ägnar några minuter av våra liv till att skriva lite om anus i en familjelivstråd. Kommer du att sitta och diskutera anus hela dagen? Nä precis, inte jag heller.
  • Anonym (?)
    flygrl skrev 2023-07-01 23:37:14 följande:
    Vi lever väl rent allmänt i en tid med mycket utseendefixering och ytlighet men jag tycker kanske du hetsar upp dig lite väl mycket över just anusblekning kryddat med massa mer eller mindre mustiga synonymer för det området på kroppen. Men by all means låt inte mig hindra dig. 
    Vi lever i en utseendefixerad och ytlig tid, absolut. Borde ändå finnas lite mer gränser för vad människor är villiga att följa och ta efter. Just analblekning känns som en sån sak. Men visst, alla får göra som de vill. Tror många inte fattar hur sjuka saker de går med på, bara för att någon kille sagt att något från porren vill han göra på sin tjej eller vill att tjejen ska ljusa ner sitt pigment på en liten bit av kroppen. 
    Vad hade du tyckt om en kille som du gillade hade tyckt att det var porrigt om du hade blekt bort pigmentet på en viss del av kroppen? Gjort det eller tyckt att han får bleka sig själv om han nu tycker att det är så väldigt vackert, för du är redan vacker som du är.

Du uttrycker dig väldigt bra i text. Så du borde väl veta att man inte kan använda samma ord hela tiden. Finns där fler ord för den saken så kan texten bli lite mer levande om man varierar orden.
    Eller borde jag bara ha skrivit rumpa fast att vi talar om området runt hålet mellan rumphalvorna?
Svar på tråden Ljusare armhålor?