Anonym (Varför?) skrev 2023-07-01 17:42:00 följande:
Jag ställer frågor för att jag funderar på om min egen rumpa skulle kunna uppfattas som motbjudande eller oattraktiv på nåt sätt.
Du håller på och tjatar på andra om hur fixerade de är och du berättar gång på gång hur sjukt det är att ens fundera på blekning. Tack, vi har fattat.
Varför män inte bleker? Inte vet jag. Det kanske de gör?
Blekmedel för håret har jag aldrig övervägt att använda mig av. Jag har bara frågat om blekning på salong och om vilken färg som kan uppnås.
Jag tänker inte använda samma slanguttryck som du för att bevisa att jag "vågar" vara grov i munnen. I det här sammanhanget förstår nog alla vad jag menar med ordet "rumpa". Dessutom är det väl inte själva hålet eller öppningen man bleker, vad jag vet, om vi nu ska märka ord. Om jag skulle precisera vilket område på kroppen jag menar så skulle jag nog skriva "området runt ändtarmsöppningen" eller liknande. Men det är väl inte så noga för dig antar jag. För du är ju inte ett dugg fixerad, till skillnad från mig. Så du bryr dig nog inte så mycket om vilka ord jag vågar använda.
Fixerade var bara för att jag själv fick höra att jag skulle vara fixerad.
Är rövhål ett slanguttryck? Är jag verkligen så grov i munnen? Inte tänkt på det förut. Tänker mer att rumpan är skinkorna. Anus, anal eller rövhål är synonymer för området runt anus eller insidan av det.
Det är ju just var det är, noga för mig. Annars hade jag också kunnat säga rumpa och menat vilken del av det området som helst och vissa skulle inte förstå vad jag pratade om. menar jag bakhålet eller menar jag skinkorna?
Bakhålet är ett slanguttryck, hoppas det inte störde.
Jag tror inte att någon av oss är särskilt fixerade av rövhål för att vi ägnar några minuter av våra liv till att skriva lite om anus i en familjelivstråd. Kommer du att sitta och diskutera anus hela dagen? Nä precis, inte jag heller.