Kvinnor: kan man bli tänd/ upphetsad av att rida på någons axlar?
Hej,
Min fantastiska hustru sedan många år har alltid tyckt om att rida på mina, och andras, axlar vid olika konserter. Jag har alltid kopplat ihop det med att hon ska få komma högt upp och få en fantastisk blick över publikhavet och scenen, något som glädjer mig för hennes skull.
Men nu när vi senast var på konsert för några veckor sedan så uppfattade jag henne efter ett tag som ganska tänd (så som hon är mot mig när jag vet att hon är sugen på sex). Egentligen inget konstigt med det, men nu när jag tittar på bilder och tänker tillbaka så undrar jag plötsligt om det iaf delvis kan ha att göra med att hon suttit på mina axlar under 3-4 låtar under kvällen? Och dessutom hoppade upp på axlarna under 4-5 minuter på en okänd kille vi pratade med under kvällen?
Det som triggade min tanke var när jag såg en bild på henne sittandes på den andre killens axlar. Ett glatt skrattandes ansikte, men med drag i hennes uttryck som iaf jag efter 20 år tillsammans kopplar ihop med någon form av sexuell laddning. Men jag såklart ha helt fel och jag har aldrig funderat över detta tidigare.
Är överhuvudtaget inte svartsjuk och hon får gärna fortsätta rida på axlar närhelst hon vill. Men jag måste erkänna att jag blivit nyfiken och undrar därför om min spaning/ fundering är helt orimlig, eller ifall någon annan upplevt att axelridning kan ha en sexuell laddning eller rent av vara upphetsande?
Tack på förhand för att ni kan hjälpa mig kalibrera mina tankar🙂