• Connie07

Träffa ny partner-upptagen med sig själv ?

Jag är plus 40 .Trivs bäst själv och så.Men tänker ibland.Hur skulle man orka med en ny partner överhuvudtaget?Jag har fullt upp med mig själv och sköta min mage efter frukost .Hur skulle man orka med en partner då?

• Svar på tråden Träffa ny partner-upptagen med sig själv ?
  • Anonym

Vad menar du? Kan du inte vara ihop med någon för att du behöver bajsa efter frukost?

• Anonym (...)
    Connie07 skrev 2023-07-03 22:34:10 följande:

Hur gör ni andra?Är ni bekväma med allt sådant?

Allt vad? 
  • Connie07
    Anonym (...) skrev 2023-07-06 22:05:08 följande:
    Allt vad? 
    Okej så då är ni bekväma och gör allt ni vill.
  • Anonym (40)

Du orkar inte med en partner pga bajsandet efter frukost?

• Anonym (Är enda stunden jag vill vara ifrån honom)

Just toalettbesök är enda stunden jag inte vill vara med honom. Allt annat vill jag göra ihop eller bredvid. Duscha ihop, borsta tänderna ihop, att vi pratar när jag sminkar mig eller borstar håret (ännu hellre att han borstar det) och helst att jag får ligga på eller sitta på honom och vara så nära som möjligt hela tiden.

• Connie07
    Anonym (Är enda stunden jag vill vara ifrån honom) skrev 2023-07-06 22:35:12 följande:

Just toalettbesök är enda stunden jag inte vill vara med honom. Allt annat vill jag göra ihop eller bredvid. Duscha ihop, borsta tänderna ihop, att vi pratar när jag sminkar mig eller borstar håret (ännu hellre att han borstar det) och helst att jag får ligga på eller sitta på honom och vara så nära som möjligt hela tiden.

Men det låter ju toppen!Men då när du vill vara ifred ,känns det inte jobbigt?
  • Anonym (Är enda stunden jag vill vara ifrån honom)
    Connie07 skrev 2023-07-06 22:49:08 följande:
    Men det låter ju toppen!Men då när du vill vara ifred ,känns det inte jobbigt?
    Jag trivs inte i mitt eget sällskap alls. Jag är så jäkla jobbig av mig, grubblar, ältar, tänker katastrofscenarion, jag gillar inte alls "egentid". har haft allt för mycket av det i livet. Jag gör gärna något annat än honom ibland men då helst i samma rum. Tex att han tittar på "forged in fire" (don´t ask :D ) och jag skriver provokativa grejer på familjeliv.

Så jag har inte det behovet av att vara ifred från honom.
  • Anonym (...)
    Connie07 skrev 2023-07-06 22:12:33 följande:
    Okej så då är ni bekväma och gör allt ni vill.
    Förlåt om jag verkar konstig men jag förstår inte riktigt VAD du vill prata om? 
Svar på tråden Träffa ny partner-upptagen med sig själv ?