• Itsmeeee

Binyfiken tjej

Jag har fantiserat om att vara med en tjej under en ganska lång tid och har inte kunnat sluta tänka på hur det skulle kännas. 

Jag har aldrig varit med en tjej, så jag undrar var man hittar någon som skulle vara öppen för tjejsex?

• Svar på tråden Binyfiken tjej
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (En)

Tinder eller badoo lär du få napp.

• Anonym (Tinder)

Tinder och dejtingappen Her. 

• Anonym (Mella)

Själv fick jag förslag på HappyPancake. Tjejerna kom snabbt in på sex eller typ cybersex vilket jag inte är intresserad av. Både snygga och inte så snygga tjejer. Kanske något att prova?

Man vet ju dock aldrig om det verkligen är en tjej bakom skärmen på andra sidan, tyvärr.

• Anonym (Tinder)
    Anonym (Mella) skrev 2023-07-27 16:04:30 följande:

Själv fick jag förslag på HappyPancake. Tjejerna kom snabbt in på sex eller typ cybersex vilket jag inte är intresserad av. Både snygga och inte så snygga tjejer. Kanske något att prova?

Man vet ju dock aldrig om det verkligen är en tjej bakom skärmen på andra sidan, tyvärr.

Det är scamners. De vill åt dina kortuppgifter.  
  • Anonym (Mella)
    Anonym (Tinder) skrev 2023-07-27 18:18:26 följande:
    Det är scamners. De vill åt dina kortuppgifter.  
    Ja jag gick ju inte vidare med alla men det var inget jag såg något av iallafall. Däremot misstänker jag att vissa är män och går igång på det här. Utan andra belägg än sättet att skriva och reagera osv.
  • Anonym (Tinder)
    Anonym (Mella) skrev 2023-07-27 18:26:00 följande:
    Ja jag gick ju inte vidare med alla men det var inget jag såg något av iallafall. Däremot misstänker jag att vissa är män och går igång på det här. Utan andra belägg än sättet att skriva och reagera osv.
    Föreslår de cybersex är det alltid scammers. 
  • Anonym (Mella)
    Anonym (Tinder) skrev 2023-07-27 18:29:58 följande:
    Föreslår de cybersex är det alltid scammers. 
    De föreslog inte de började prata sånt utan att egentligen fråga.
  • Itsmeeee
    Anonym (Mella) skrev 2023-07-27 18:37:40 följande:
    De föreslog inte de började prata sånt utan att egentligen fråga.
    Så då är happypancake uteslutet alltså.  Verkar vara svårt att hitta en seriös sida där man kan hitta någon som vill testa irl. 
  • Anonym (Mella)
    Itsmeeee skrev 2023-07-27 19:03:36 följande:
    Så då är happypancake uteslutet alltså.  Verkar vara svårt att hitta en seriös sida där man kan hitta någon som vill testa irl. 
    Jag vet inte om de även hade gått vidare IRL.
Svar på tråden Binyfiken tjej