Trode sex skulle gör det bättre
Trode det skulle bli bättre.
Efter hon varit otrogen många år.
Istället för att ständigt blivit avvisad av min partner.
Vi har mer sex än förut osv.
Pratade ut igår,var typ 1 år sen jag fick reda på det inte av henne dok.
Vi diskuterade,och jag var sjukt öppen,i kommunikationen om vad jag ville,hon också.
Var första gången på ett år,jag lyckades få henne att stanna och vi var ensam.och jag ville reda ut grejer.
Känns som vi kom överens om hur vi skulle få det funka.
Hon skulle bli bättre,på att kompromissa visa upp skattning att hon vill ha mig.
För det är altid jag som vill känns det som.
Dok beskrev jag det som.
Orkar inte bara ha sex vill älska.
Vill hångla vill känna att hon vill ha mig,älskar förspel,älskar teasing edgeing hålla om varandra.
Prata snusk tända varandra liksom.det som gör mig tänd.
Dok när hon sa hur hon tänkte om det.
Jag har aldrig varit en intim menniska,det borde du veta.
Tog upp första tiden tsm när det var helt anulunda med grovhångel allt möjligt.
Säger hon att jag aldrig nöjer mig och vill ha mer.
Du får ju sex nöjd dig typ.
Tände till vart triggad och sa.
Aså för dig spelar det väll ingen roll vilken kuk du har i dig.
Tog väldigt hårt på henne.
Hon vart lessen,första gången jag sett henne fälla en tår på år och dar.
Var inte meningen.
Men enligt mig håller hon alting så sjukt ytligt.hon kan berätta vardagliga grejer.
men går knapt ha djupare diskution.utan att hon ser det som kretik.
Efter lång diskutionen bestämde vi oss att vi skulle försöka bli bättre på prata och sägja vad vi känner och tänker.
Då hon säger detta,efter 8 år typ.
Hatar förspel hatar intimitet,kramar kyssar att sägja att man älskar varandra.jag har gjort det för din skull.
hon säger att hon tycker om sex.men inte det runtom.
sex och kärlek har altid varit desamma för mig.men nu börjar jag inse.hon kan inte ha ögonkontakt när man har sex gömmer gärna ansiktet.hon vill helst jag bara typ kommer och får det överstökat.har gärna ögonbindel på sig.ser till att hon kommer varje gång.men hon säger varje gång att det igenligen inte behövs.
Typ gå du,så går jag och sover typ.
Men åter till vad hon sa att hon är submissiv.
Förstår inte riktigt vad det är.
Som att jag ska vara nån master gör vad jag vill sen lämna henne eller nått.känns skumt.känns grymt ytligt.
Försökt bossa mer.för hon nämt det tidigare.men inte funka det ska ändå göras på sättet hon vill igenligen.hon tar upp det igen att det är viktigt för henne.om jag nu vill ha mer sex.men jag vill igenligen ha mer kärlek.
hon tycker inte jag ska fråga,om jag vill knulla anal suga eller what ever gör som du vill.så fort man frågar blir det nej.aså väldigt tveksam på hur jag ska vara.mycke ångest,tidigare har hon sagt att jag inte är man nog.vilket tog hårt på mig.
Försökt göra det hon säger typ ta stryp tag smiska henne på rumpan.
Vist var väldigt svått i början,blivit bättre.men håller man haden mot halsen,vilket jag tyckte var fett fel i början.tar hon den och trycker hårdare mot halsen.spänkar man hon på röven. Kan hon sägja,ta i för fan.så hon typ blir röd.hon vill också jag ska sägja när hon får komma och inte.
Låter kanche bra för några men.a aksepterar det är nån kink.men enligt mig känns det inte som att älska ta hand om varandra.känner mig avtrubbad efter åt.
Genom att vi ligger inte och gosar presis.går inte jag så går hon.
Gör det mesta hon vill när vi har sex genom att jag är upphetsad försöker njuta just då.
men får ju inte riktigt det jag vill igenligen.
Förspel känna att det är mig hon vill ha.älskar kyssas se varandra i ögonen och så när.man är påväg att komma eller när hon ska komma.
Men det existerar inte.
Börjar inse för mig handlar inte allt om sex.men efter som sexet är den ända närhet jag får.
Så har jag varit på tidigare om att jag vill ha mer sex.
Men börjar förstå att det inte handlar om sex.utan var intima med varandra jag saknar.hångla kyssas göra varandra kåta.
godnatt puss är typ ända man får.när man har sex vill hon aldrig pussas.hon vägrar helt hångla.
Vet inte men börja känna.
Att fär mig är det viktigare kunna prata djupaa grejer med nån.kramas se på tv skeda.
Sen vi fick barn.
Får ju inte ens sova i samma säng.
Hon säger hon har svårt med allt det intima som jag vill,men att hon ska försöka bli bättre på det.
Tror också bidragande,kan vara att vad jag förstår.har hon inte förlåtit sig själv att hon varit otrogen men sin fd bästa vän i över 5 år bakom ryggen på mig.
Tvinga hon sägja upp kontakten med han,när jag fick reda på det.
Vilket hon gjorde,vad hon säger i alla fall.
Hon sa när vi diskutera.
Att hon igenligen inte tror det är nån ide.när vi diskutera det som var viltigast.trohet ärlighet att kunna lita på varandra.
Hon sa att hon tror aldrig jag kommer kunna lita på henne igen.
Genom att hon redan brytigt allt det viltigast.och enlight henne förstår hon inte varför jag vill vara med henne alls.det går inte ihop i hennes huvud.
Förstår det kan ge ångest.
Men jag har ju färlåtit,inte att det var ok.men så hon kan förlåta sig själv.men vet inte.men börjar mistänka att det är det som gör att hon är så ytlig.för att hon forfarande mår dåligt över det.
Önskar med hela mitt hjärta att detta ska gå att komma förbi.men väldigt orolig.och vet inte riktigt om det går.
Är ingen doktor,men försökt hitta svar över allt.för hon flyr oftas när det blir djupar samtal.
Men när jag läst.är dismmisiv avoidant väldigt instämande på henne.samt har hon add.och mistänker att det kanche är lite autism.men vill inte sätta nån diagnos.på någon.
Är svårt när hon inte pratar vad som försiggår i henne skalle.
Hade underlättat mycke för mig.
Är endå.en förståend person,som gärna hjälper till om det är nått.
Sen atr hon måste ha egen tid 3 timmar innan sex.sen går hon durshar rakar sig.sen bara pang på.och hon vill ha det överstökat.
Har också haft en tanke på nått hon sa för länge sen.att hon tittat mycke porr.och misstänker att det är det hon gör när hon går garaget bilen.2-3 timmar innan sex.
Hon kallar det för att hon gör sig sugen.
Varvar ner efter jobbet osv.
Hade gärna hört vad andra tänker.
Om nån kbild,av vad som händer.och varför man gör så