Fattar han inte att han förstör vår relation
Hej!
Jag och min man har varit tillsammans i 13 år. Han har alltid varit kärleksfull och vääääääääligt på. Klämmer och känner mig mig i tid och otid. Och det är jätte trevligt att känns sig uppskattad, tro inget annat.
Men han respekterar inte mina gränser. Jag VILL inte att han ska "råka" komma i mot mitt kön i tid och otid. Jag menar, jag vill inte ha en hand mellan benen om man känner sig svettig, och i bland känner man sig ju ofräsch lixom... har pratat med honom så många gånger, och då blir det lite bättre ett tag, men sen återgår det.
Sen kom jag tar på honom, typ sitter och smeker på benet, så får man direktioner om hur man ska göra och inte göra......ta inte där, gör så...nej det kittlas....mm mm....
Och sen om vi blir osams, har jag väldigt svårt att glömma helt, och jag upplever att det är hans fel och han har sårat mig.
Jag har oxå gjort fel, så jag är inte felfri på något sätt.
Sådana saker får mig oxå att tappa lusten på honom, för han har sårat mig så på djupet. och råkar jag säga saker flera gånger då är han på mig och tycker att, det där har du ju minsann redan sagt en gång....
Hur ska jag komma över min irritation?