Psykiskt misshandlad av full sambo
Jag vill lämna honom, är inte kär längre mår mest dåligt precis hela tiden. Kan knappt klara av vardagen och mitt psyke är sämre än nånsin. Vi har tyvärr 2 barn ihop som sett alldeles för mkt och hört om hur han trycker ned mig på fyllan. Säger saker som ?mamma vill ta er ifrån pappa, mamma gör det här mot oss? medans han innan skrikit ?du är en värdelös mamma, ful, fet, (aldrig varit fet) jag ska ha nån bättre, du är pank och alla hatar dig. Du har inga vänner (många försvann för han bråkade med dom på fyllan och anklagade dom för att tutta i mig saker emot hur han är, då var dom ?inte bra för mig?. När jag pratar om att separera hotar han med att berätta för folk hur ?sjuk? jag är och att jag kommer bli av med allt för det ska han se till. Jag vill lämna honom, är inte kär längre mår mest dåligt precis hela tiden. Kan knappt klara av vardagen och mitt psyke är sämre än nånsin. Vi har tyvärr 2 barn ihop som sett alldeles för mkt och hört om hur han trycker ned mig på fyllan. Säger saker som ?mamma vill ta er ifrån pappa, mamma gör det här mot oss? medans han innan skrikit ?du är en värdelös mamma, ful, fet, (aldrig varit fet) jag ska ha nån bättre, du är pank och alla hatar dig. Du har inga vänner (många försvann för han bråkade med dom på fyllan och anklagade dom för att tutta i mig saker emot hur han är, då var dom ?inte bra för mig?. När jag pratar om att separera hotar han med att berätta för folk hur ?sjuk? jag är och att jag kommer bli av med allt för det ska han se till. Pratar och flirtar med tjejer både på nätet och i vår närhet, på jobb, när som dissar honom blir han lika elak som han är emot mig mot dom. Han skyller att han försöker ragga på andra på fyllan och att han aldrig Skulle göra nåt emot mig lr barnen. Men det gör han, hela tiden.
Mår dåligt vill inte men svårt ta mig samman, ge mig bara några råd 😞