• Sanlin90

BIM September 2023

Kan inte skriva något speciefikt datum då jag sällan/aldrig har äl och bäldigt oregelbundna blödningar, hade en 3dje augusti sen kom det en igen infredags och nu har jag jättekönningar att äl kanske är på g (eller en ny blödning?) men har massor äggviteflytningar samt ganska rejäl molvärk i båda äggstockarna så tänk om två ägg släpper och det skulle bli tvillingar haha! 

Jag va eventuellt gravid med tvillingar med dottern för i v 11 började jag störtblöda floder och va inne på ul på gynakuten och dom hittade ingen orsak till blödningen utan det va ett kanske på att det va tvillingar och den ena inte fanns kvar, min farmor har tvåäggstvillingar så man vet ju aldrig, tror min pappa kan förs vidare den genen?
    Äter inositol :)

• Sanlin90
    Cinapuffen skrev 2023-08-24 07:24:45 följande:
    Då finns ju chansen att du får tvillingar. 😊 Min mormor och hennes syster var enäggstvillingar. Så jag skulle kunna få tvillingar oxå. Jag har 3 barn sedan innan och är 41år nu, så jag hoppar helst över tvillingar. 😅 Men blir det så, så blir det, och då blir jag glad oavsett. 😊
    Jag trodde bara tvåäggs va ärftligt men man lär sig något nytt varje dag :) 
    Jag är livrädd för tvillingar! Inte så sugen alls på det!
  • Sanlin90

Idag dippade tempen rejält så hoppas på äl, hade en jättemysko blödning för 6 dagar sedan men jag tror den eventuellt berodde på att jag hade tagit 4g inositol om dagen sen bytte jag till pulver och räknade fel och tog hälften några dagar då kom blödningen och jag insåg felet och ökade, nu är jag inne på dag tre med onda äggstockar och massor äggvitesekret så jag hoppas dippen betyder ägglossning!
    vet inte hur tempen va innan heller då jag va sjuk fredag-måndag med feber så har ju inte någon vettig temp sedan blödningen heller!
  • Sanlin90

Jag känner mig fundersam här, jag är på cd 8 eller 23 men troligast 23 även att jag hade en blödning förra helgen.
    jag hade äggviteflytningar sedan 21a augusti som bara blev krafigar och kraftigare speciellt iförrgår och igår och även haft rejäl mensvärksaktig värm men bara i magen, igår satt värken tydligt i högersidan och jag tänkte att jag kanske tillslut hade ägglossning då tempen även störtdök.
    idag har jag haft lite känningar i högersidan men mildare och tempen ökade om än inte jättemycket och hade lite flytningar imorse men har nu torkat upp helt.

Låter det som jag hade ägglossning? Vet att bara tempen kan utvisa det kommande dagarna men hoppas så innerligt!

• Sanlin90

Ser eftermiddagstestet starkare ut? Jag får som världens intensivaste hugg i båda äggstockarna till och från två tre hugg på ena sida mage/rygg sen efter ett tag i andra sidan sen håller det på så.

urinen va mer utspädd på eftermiddagen ska hålla mig till kl 20 och ta ett till, tog vid 16 innan :)
  • Sanlin90

Horisonten - även vattniga flytnibgar är fertila så om du hade mycket sånna va nog ägglossningen därikring.

• Sanlin90

Tror ni det blir positivt snart? Började använda babyplanen idag då graviditetskollens bara är ett kvar nu, ska jag testa ikväll igen eller imorgon tror ni? Väldigt ökande sekret och molvärk!
  • Sanlin90

Då fertility friend satte mig på äl+3 idag så lägger jag in min BIM

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
    1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
    1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
    2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
    3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
    3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket 
    7/9 -Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket

7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket

8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
    10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år. 
    13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
    13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
    13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
    16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
    16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
    17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
    20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
    20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
    20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
    21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
    22/9 Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)

24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket

• Sanlin90
    Anonym (Hoppas) skrev 2023-08-31 06:32:54 följande:

Den här stegringen ser inte så lovande ut, eller vad tror ni? Översta testet är äl+11, understa är äl+14 (idag).

det känns som att det kommer bli en kemisk graviditet precis som förra månaden. 😔

Tycker det ser ut som en jättebra ökning! Du kan inte förutspå hur en graviditet går med test Hjärta
  • Sanlin90
    Känner mig typ säker på ett plus den här månaden, jag har sen min dotter föddes och min vän tog sitt liv drömt om stt jag föder barn på hennes födelsedag med jämna mellanrum och om jag blir gravid nu och man baserar bf på äl så skulle bf bli dagen efter hennes födelsedag Och dottern fick ju se dagens ljus 1 v före bf. 
Svar på tråden BIM September 2023