BIM September 2023
Varför får tiden alltid sååååååå långsamt i väntan på bim? Haha 😂
Varför får tiden alltid sååååååå långsamt i väntan på bim? Haha 😂
Fruffe jag är typ BIM-3 så den är på söndag, du då? Vilopulsen gick ner till 84 sen som igår.
jaa väntan är oändlig känns det som!
Vad tror ni om detta?
Är det Babyplans typiska spökstreck?
Jag tyckte strecket såg starkare ut än vanligt nämligen så behöver lite hjälp från er.
Bim på fredag och väntan är så seeeeg! Jag känner dock ingenting. varken mens på g eller symtom för grav. Så har inga höga förhoppningar. Tog ett testa tidigt idag. Heeelnegativt 🙈 hoppas det går bra för er andra!
asså suck. Jag vet att detta bara är mitt fjärde försök men jag är redan frustrerad över det här. Äl+9 idag och alla tidiga tester är negativa. har inga symtom och finnarna börjar komma så mens är väl runt hörnet.
Det är så dränerande att testa varje månad för ägglossning, tajma sex och göra "allt rätt" och så får man upp förhoppningarna men så blir det inget. Jag vet att upp till ett år är normalt och finns många här i tråden som försökt betydligt längre och kan inte ens tänka mig hur jobbigt det är.
behövde spy ur mig lite. Det har bara gått 4 månader men jag är redan så otroligt frustrerad och less. Särskilt när alla mina vänner blivit gravid på 1-2 försök...
Tack!! ingen vet vi försöker och min man förstår inte riktigt min frustration så det är skönt att ventilera lite här där folk förstår!!
Det ger en förhoppningar! jag ska försöka invänta ev mens på söndag och om den inte kommer att ta ett test då... om jag lyckas hålla mig ???? kram!
Någon som är runt bim och har det lite spännande? en annan är bara äl+1 och i den otåliga väntan 😂
Orkar inteeeee. Min förra cykel var 28 dagar nu är jag på cykeldag 32 och har just haft ägglossning ... perfekt. man får ju också så mkt färre "chanser" att bli gravid när man har en såhär opålitlig och dum cykel. Så mitt nya bim är väl ca den 22 :(
Håller tummarna för er andra ...
Åh vad jobbigt :(
vet du varför det blev så eller brukar du ha oregelbundet?
håller tummarna att det tar sig på denna!!!
Oh, när är planen att testa? ;)
Vaknade o känner lite lite mensvärk typ? så förhoppningarna dog ganska snabbt. Får väl se om mensen kommer idag eller imorgon. men hoppas in i det sista att den inte gör det 🙈 har ni andra några symptom?
@Fruffe
Den brukar vara ganska oregelbunden men ändå hålla sig inom 30-40 dagar typ. Kanske blev det extra konstigt för att jag åt inositol fram till dagen då jag trodde att jag hade ägglossning (hade inga test hemma då) vilket ju var på cykeldag 16 kanske ... och sen slutade. jag vet inte, borde kanske inte påverka så mycket?
Hoppas mensen inte kommer för dig!
Tror tyvärr det är inbillning, ja :(
Negativ test idag igen. Har lite känningar på att mensen är på gång så den dyker säkert upp snart. Ajja. då är det bara att ta nya tag. Hur går det för er andra? ❤️
Negativt imorse. Är på CD 30 och min cykel brukar vara 28-30 Dagar, så vi får väl se om mensen dyker upp idag eller vad som händer. Har lite molvärk, och haft senaste dagarna så tror mensen dyker upp när som helst. Håller tummarna för inte dock haha 😜 och håller tummarna för er andra!
jag tänkte nog börja tempa istället, är det någon som kör med Apple Watch? isf vad tycker ni om den? ❤️
Hej. Är på äl+12 bim-2.
Testade imorse tyckte mig se en svaaag skugga. Men sen tänkte jag att jag inbillade mig gick till jobbet och sista timmen hade jag så ont i brösten så jag testade igen när jag kom hem. Men alltså jag vet ej tror ni detta är ett spökstreck? Kom upp innan 5 min passerat
Jag vet inte när jag hade ägglossning den här månaden men är på CD 25 idag. Tog ett test från graviditetskollen. Tycker mig ana något. När brukar ni starta "stopuret" När ni tar tid? Om de är doppa i 15 sekunder och läs av inom 5 minuter startar ni tiden efter 15 sekunder eller när ni doppar? 🥰
Någon som har erfarenhet av graviditetskollens test?
BIM imorn men mensvärk sen igår kväll, mer kraftig imorse (tog en Alvedon). Så är rätt säker att det inte blir något för oss denna månad.. men men kanske tar ett test imorn och mensen inte dykt upp tills dess.
Nån mer som ska testa imorn???