-
-
Tack :)Alvedon83 skrev 2023-09-03 15:48:01 följande:Spännande, håller tummarna😊
-
Uscha jag mår inget vidare idag visst, först så fruktansvärt trött, sen har det kommit 10sek vaga sköljar av illamående då och då, fick migrän förut och är lite känslig, mina bröst är knallblåa av ådror med.
jag tror inte det är gravidsymtom för jag hade inga alls med dottern och är bara äl+7 så tror det är för tidigt -
Syskonförsök det kanske ändå indikerar att jag ändå haft ägglossning och bara det i sig är ju en vinst!
När jag va gravid med dottern missade jag helt att jag hade haft ägglossning för jag fick inget positivt ältest samt att jag mådde inte konstigt så jag tänkte inte på min cykel fast vi aktivt försökte så jag tror ju inte heller på nått nu, sen sägs det visserligen att det kan vara olika men ändå, nja jag tror bara det är pms. -
Tempen va låg idag med men tänkte efter jag har haft nattsvettningar så jag varit fuktig i huden och blöt i håret två dagar på raken nu och sparkat av mig täcket så jag legat och huttrat när jag vaknar för har öppet fönster och aircooler på så vet inte om det kan påverka den lägre temperaturen, jag har känt mig väldigt kall och haft svårt att bli varm efter iaf.
sambon säger att brösten är större och jag har migrän idag IGEN, orkar inte ha det mer nu, 3 dje gången på en vecka och andra dagen på rad :( lite typ som små vaga hugg i vänster sida av livmodern och otroligt trött, äl+7-8 idag. -
Vet knte den är fortfarande lite högre än annars och jag har typiskt pms hunör och sådär så svårt, läste att migränen kommer när östrogenet sjunker.Syskonförsök skrev 2023-09-04 09:38:56 följande:
Det kan inte vara ägglossning nu Istället? Tänker med tempen.
jag brukar ha migrän vid ägglossning
-
Syskonförsök ja jag brukar med ha hormonellmigrän men den brukar va efter ägglossning men kommer inte ihåg hur nära mens den kommer.
tänkte först oxå om äl va påväg men jag är helt torr nu och har noll sexlust, när det satt ut att äl va så hade jag massa äggvitesekret och vattnigt samt va riktigt sugen!
jag tänkte stänga fönstret inatt och stänga av aircoolern och se vad som händer
-
Alvedon83 jag är sugen på en men vet inte om ekonomin riktigt räcker.
-
Jag min tröga människa hade ju loggat förra blödningen som spotting istället för som mens sp det är ändrat sen sov jag med avstängd aircoller, stängt fönster och istället för täcke sov jag med lakan som jag inte sprakade av och se vad som hände med tempen! -
Jag känner mig lugnare och ?snällare? idag, inte så arg på min sambo som jag va igår! Hoppas det är positivt!
tog ett cb snabb detektion förut och ser något vagt men litar inte på vaga streck så ska gå o köpa testa tidigt på apoteket sen.