Chef som beter sig konstigt
Jag är 32 år och i arorr behov av jobb.
Gick ut i en fb grupp där msn kan lägga ut att man söker jobb. Fick svar av en man som var butikschef. Vi bestämde tid att ses för intervju. Kom dit och jag fick stå vid sidan av i butiken meeans han jobbade samtidigt.. sa hej då efter 10-15 minuter. Fick DM sv han kort därefter att han tyckte jag såg brs ut och ville boka nytt lugnare möte ich prata arbetsuppgifter osv. Vi träffades men han ville prata mest privatliv. Ficj en olustig känsla av mötet. Han lutade sig fram flera gånger så hans arm "råkade" nudda min. Efter fick jag nytt DM att han gillade mötet och skulle beställa arbetskkäder åt mig..
hörde inget mer på 2 månader. Sen skrev han plötsligt och fråga om jag hittat ett jobb. Skrev bara nej. Han forrsätter skriva. Kan vara "god morgon, hur har du sovit" rller skucka hjärtan, fråga "hur mår du fina du" 3ller "btyr mig om dig, vill ge dig en kram eller skicka bilder när han är på l3kparker i mitt område och att han tänker på migmm ävrn att han vill ja bjuder hem honom på kaffe och diskutera jobbet igen... han är alltså 50÷ och gift med barn... wka jag skita i att svara ellee konfrontera honom? för jobba där känns inte alls lockande nu