Inlägg från: Nicco123 |Visa alla inlägg
  • Nicco123

Förälskad i kille som jobbar hela tiden

Hur gammal är du? Ska han jobba på detta lantbruk långsiktigt eller är det nått form av sommarjobb? Pluggar han? 

För här har du annars din framtid, han kommer jobba hela sommarhalvåret tydligen och du kommer stå där själv med barn, ensam semester osv.

Fundera nu på om denna kille verkligen är så bra att gå vidare med. Jag har flera vänner som dejtat killar med konstiga jobb och efter nått år eller flera har alla insett att det inte är värt det och riktar in sig på killar med vanliga jobb istället. 

• Nicco123
    tjej2000 skrev 2023-08-16 07:47:09 följande:
    grejen är, jag är född 2003 och han 2005. Han ska jobba med lantbruk livet ut, och jag också hoppas jag, för jag brinner och älskar både djur och jordbruk mest av allt! om jag nånsin ska kunna bo på stor gård i framtiden vilket är min största dröm, så gäller det att gifta sig med en kille som också vill detta för jag klarar inte det själv.

Okej ni är 18 och 20 år alltså, rätt unga ändå. 

Men bra då har du funderat på det redan, dock tror jag inte att en 18 årig kille är så inställd på giftemål osv ännu så han tänker nog inte riktigt i de banorna nu. 

Jag tycker ändå det låter konstigt att han aldrig skulle kunna ses, hur många timmar per dag kan man jobba liksom? 

Svar på tråden Förälskad i kille som jobbar hela tiden