Svaga streck på rfsu men starka plus på Clearblue vanlig och digital??
Hej, jag försöker få till barn nr 2 och är en testoman och testar flera dagar innan bim (vet konsekvenserna). Jag plussade flera dagar innan bim denna månaden (bim 20/8)och blev superglad, och har testat varje dag i princip sen dess, framförallt med stickor från rfsu men även cb digital som säger gravid 1-2 och cb plus ger ett snabbt, starkt fint plus. Men nu till det som gör mig så stressad, orolig och snart galen. Testresultaten på rfsus stickor har gått från svagt till starkare, till svagt och sen starkare igen och nu svagt? Verkar som det varierar från dag till dag, ibland timme till timme..med morgonurinen är de så svaga så jag trott jag ska få kemisk, men sen testar jag igen en stund senare och de är starkare? Strecken blir aldrig så starka som jag vill eller hoppas på och de borde vara starkare eftersom jag nu är 2 dagar efter bim.. VARFÖR beter sig rfsus tester såhär?? Jag har till och med doppat 2 stickor i samma urin och den ena stickan har fått betydligt starkare än förra!? Är det fler som har varit med om liknande ?? Jag mår i övrigt lite illa och har ingen aptit, kanske liiite ont i brösten. Jag blir galen snart!