Jag (lesbisk) olyckligt kär i min bästa kompis flickvän
Jag (kvinna 25) som rubriken lyder är olyckligt kär i en tjej jag aldrig kommer kunna få. Min bästa kompis (man 25) har varit tillsammans med tjejen i 4 månader. Har träffat henne rätt mycket under dessa fyra månader alla vi tre är studenter och var väldigt uttråkade under sommaren.
tjejen i fråga är bisexuell. Ibland får jag en känsla att min lilla förälskelse är besvarad. Hon är genuint intresserad av mig som person, hon kollar in mig och hon frågar mycket om min dejtingstatus. jag är singe.
vi alla tre är pundare så ibland hänger jag inte riktigt med i vad som händer och vad som kanske varit inbillningar. Men jag vill minnas att hon kollar på mig och min kropp. Varje gång vi ses brukar hon säga att jag har snygga byxor eller snygg skjorta. En annan sak hon under en ecstasykväll börja ta mitt ben. Jag vet inte om hon misstog mig för hennes kille eller faktiskt menade det.
jag vet inte om hon känner samma som jag, troligt vis inte.. men även om hade jag varit än väldigt dålig vän om jag dejtar en väns ex. Jag måste bara släppa henne. Nu har min crush pågått i ungefär 2 månader and still growing .
Det som brukar funka är att hitta en ny person att hyperfixera sig vid. Men det är svårt som lesbisk och strängt emot tinder och andra dejtingappar. Som jag resonerar är det rimligt? Eller ska jag gå av knarket ett tag och skriva om samma problem om två veckor så ni fattar vad jag menar?