Inlägg från: MizzTessie |Visa alla inlägg
  • MizzTessie

Chans till kärlek längre fram när han har läkt efter skilsmässan?

Hej! Jag har dejtat en jättetrevlig man i ca.2 månader nu. Han har precis den personlighet & egenskaper jag letar efter och vi har haft det mysigt och roligt ihop. Pratat mycket och kommit varandra nära på kort tid. han verkar gilla mig med och det hade nog funnits möjlighet till kärlek om förutsättningarna varit de rätta. 

MEN problemet är att han ännu inte har bearbetat sin skilsmässa. han blev lämnad av sin fru för en annan för snart 1 år sedan så inte jättenyss men de har inte gjort upp om huset mm ännu och det finns även mycket emotionellt bagage har jag märkt. Han är inte redo för en ny relation ännu helt enkelt. 

vi har bestämt att inte höras mer nu på ett bra tag så han kan ta sig igenom detta på egen hand. jag kommer såklart inte att sätta mitt liv på paus helt men är inte intresserad av att börja dejta nån annan på länge ändå. 

SÅ NU TILL MIN FRÅGA:
    Är det någon som varit med om och/eller har hört om några som slutat träffas tidigt i en relation för att den ena inte varit ?läkt? efter en separation men sen mötts upp senare (efter några månader/år) och då fått en ny chans och blivit tillsammans på riktigt? 

förstär att sannolikheten inte är så stor att det skulle hända men kan inte låta bli att hoppas lite iaf..

tack för era tips och råd! Hjärta

• Svar på tråden Chans till kärlek längre fram när han har läkt efter skilsmässan?
  • MizzTessie

Tack så mycket för svar. Förstår ju att det säkert är det bästa men är så svårt.. Ingen som har nån ?solskenshistoria? att berätta? 

• MizzTessie

Tack för era svar. Jobbigt men nyttigt att höra. Ska försöka att gå vidare nu. 

Svar på tråden Chans till kärlek längre fram när han har läkt efter skilsmässan?