• Spucks

Vem är mest troligt pappa till barnet?

Det är väl rätt osannolikt att det är man 1, men "din kompis" borde väl göra ett test. Både pappan och barnet har rätt att få veta vem pappan är.

• Spucks
    Anonym (Pappan är den kvinnan inte hoppas det är) skrev 2023-09-07 18:05:14 följande:
    Effects of human sexual promiscuity - Wikipedia

K
    ällhänvisningar finns i wikepediaartikeln. Det finns väldigt, väldigt mycket forskning på just promiskuösitet och hur det påverkar moderskap. Både på människor och andra däggdjur. Det finns ett tydligt, bevisat samband mellan promiskuösitet och att vara en dålig mamma.
    Om det finns så mycket forskning kring det, varför länkar du då inte till forskningen utan till en artikel som inte nämner något om det du påstår?
  • Spucks

Underbar tråd, jag har lärt mig så mycket här. Nu vet jag att hur bra eller dålig man är som mamma (inte som pappa!) bestäms av hur många personer man har knullat med och hur långt det var emellan dem.
    Jag vet ocks
    å att män är stackars, inkompetenta idioter, som inte klarar av att bestämma om de kan vara pappan, om de inte får ha ett fysisk träff med en människa med tillräklig med färgpennor för att rita upp det för dem. Men det gäller bara ogifta män ... gifta män blir på mirakulöst sätt kloka och kompetenta genom vigseln.
    Och s
    å har jag även lärt mig att det är fullt i sin ordnung om främmande människor begär att en kvinna lägger sitt sexliv öppet för dem, om hon har vågat föda ett barn. För barnets bästa, såklart, för barnet behöver ju veta. Förutom när kvinnan är gift, då får hon har ett privatliv och barnets bästa är då att inte veta ett skit.

• Spucks
    Valuta2019 skrev 2023-09-07 20:46:21 följande:
    Så enligt dig så ska pappan aldrig få veta att han är en pappa. Hur kan man vara så elak? likaså barnen ska inte få lära känna sin pappa? man blir ju mörkrädd. jag hoppas verkligen att du inte jobbar med människor. 
    Var har personen skrivit det?
Svar på tråden Vem är mest troligt pappa till barnet?