Vem är mest troligt pappa till barnet?
Det är väl rätt osannolikt att det är man 1, men "din kompis" borde väl göra ett test. Både pappan och barnet har rätt att få veta vem pappan är.
Det är väl rätt osannolikt att det är man 1, men "din kompis" borde väl göra ett test. Både pappan och barnet har rätt att få veta vem pappan är.
Underbar tråd, jag har lärt mig så mycket här. Nu vet jag att hur bra eller dålig man är som mamma (inte som pappa!) bestäms av hur många personer man har knullat med och hur långt det var emellan dem.
Jag vet också att män är stackars, inkompetenta idioter, som inte klarar av att bestämma om de kan vara pappan, om de inte får ha ett fysisk träff med en människa med tillräklig med färgpennor för att rita upp det för dem. Men det gäller bara ogifta män ... gifta män blir på mirakulöst sätt kloka och kompetenta genom vigseln.
Och så har jag även lärt mig att det är fullt i sin ordnung om främmande människor begär att en kvinna lägger sitt sexliv öppet för dem, om hon har vågat föda ett barn. För barnets bästa, såklart, för barnet behöver ju veta. Förutom när kvinnan är gift, då får hon har ett privatliv och barnets bästa är då att inte veta ett skit.