Anonym (enkelt) skrev 2023-09-07 18:17:45 följande:
Oj, det var ett långt skratt det där... du måste vara helt slut, glöm inte andas.
Vad det finns för korrelation mellan att knulla runt hejvilt utan att ägna en tanke åt konsekvenser bakom ryggen på sin partner och föräldraskap? Enkelt... för att vara en bra förälder krävs lite impulskontroll och även förmåga att förstå risker och konsekvenser så man tex inte ger sin unge en kökskniv att leka med. Dessutom är det ju bra om man även har förmåga att sätta andras behov före sina egna så man tex inte lämnar ungen hemma själv med en påse chips och drar iväg och partar med kompisar.
Så problemet här är ju inte knullandet i sig som du verkar tro av någon märklig anledning. Problemet är bristen på impulskontroll, bristen på konsekvenstänkt och egoismen... typ hmmm vad kan hända om jag knullar runt med en annan snubbe bakom ryggen på in partner utan skydd... finns det risk att jag kan bli på smällen? Och vad händer då? Hur kommer det påverka min partner?
Och eftersom TS kompis bevisligen inte tänkte efter så mycket utan verkar tänkt mer med andra delar av kroppen så finns ju all anledning att ifrågasätta hennes förmåga till impulskontroll och konsekvenstänkt och därmed även hennes förmåga till föräldraskap.
Och nej, det är INTE en könsfråga, för skitbeteende är skitbeteende och en idiot är en idiot oavsett vilket kön personen har och att ta en idiot i försvar enbart för att personen har ett visst kön är ju oerhört fjantigt.
Så att ha två sexuella kontakter på en månad kallar du "att knulla hejvilt"? Skulle du kalla en person som druckit två glas vin på en månad för en "hejdlös suput"?
Eftersom du verkar så otroligt könsneutral, vad tycker du om kille nr.1 som är så jävla oansvarig och inte följer upp sina oskyddade ligg och potentiella gravida fd sexpartners? Kanske tur om han aldrig får veta nåt om saken, utifrån ditt resonemang är han säkert en gränslös galning som skulle lämna ungarna hemma med ett rör pringles för att dra ut och knulla hejvilt med diverse damer på löpande band.