• Adinaaaaa

Clearblue ultratidigt graviditetstest - SMALT streck.

Hej!

Jag är bim -7 och alltså väldigt tidigt ute att testa?

Jag har gjort tre tester av Clearblue ultratidigt graviditetstest. Samtliga har inom 5 minuter gett ett SMALT blått streck. 

Jag har hört att ett streck kan vara svagt och då är man gravid, men kan det vara smalt? 

tacksam för erfarenheter!
    allt gott,
    adina 

• Svar på tråden Clearblue ultratidigt graviditetstest - SMALT streck.
  • Vinter01

Hej!
    har du testat mer sen dess?
    jag har läst i andra trådar att det kan innebära spökstreck med dessa tester och smala streck, men har ingen egen erfarenhet tyvärr ! förhoppningsvis någon annan som kan dela med sig.

men håller tummarna att det är positivt :)

• Adinaaaaa

Tack snälla för svar.

Ska testa igen om ett par dagar, med ett annat märke om
    nu Clearblue verkar ge spökstreck. Skriver tillbaka här sen

• cutepenguin
    Adinaaaaa skrev 2023-09-25 11:17:49 följande:

Tack snälla för svar.

Ska testa igen om ett par dagar, med ett annat märke om
    nu Clearblue verkar ge spökstreck. Skriver tillbaka här sen

Rekommenderar att köpa digitala test i stället. Så slipper du fundera 🥰 Finns digitala som är testa tidigt från Clearblue också.

• Adinaaaaa

Testade med de 2 st test nu jag hade hemma och det är Clearblue (fast inte testa tidigt) - fick samma resultat som innan, med några minuter över tiden,  på dem men ett smalt streck 

verkar som jag får ett smalt streck på alla clearblue tester om än några minuter efter tiden  
  • Ememem
    Adinaaaaa skrev 2023-09-25 15:56:46 följande:
    Testade med de 2 st test nu jag hade hemma och det är Clearblue (fast inte testa tidigt) - fick samma resultat som innan, med några minuter över tiden,  på dem men ett smalt streck 

verkar som jag får ett smalt streck på alla clearblue tester om än några minuter efter tiden  

Det där tror jag tyvärr är spökstreck. Strecket kan vara svagt men ska vara lika brett som kontrollstrecket.

• Memlan

Jag fick tyvärr väldigt starka spökstreck på både vanliga clearblue och testa tidigt, så pass tydliga att jag i princip ställde in mig i huvudet på att jag var gravid, men testade annat märke som visade negativt och mensen kom igår. Testa igen med annat märke om några dagar! 

slänger upp två bilder, men tyvärr minskar kvaliteten, syns mycket tydligt i verkligheten. 

• Bellannn

Jag har testat med ultra tidigt nu och dom har visst svagt streck men med andra tester har det inte visat något, har känt mig jätteförvirrad i en vecka nu😔 har du testat med typ rfsu?☺️

Svar på tråden Clearblue ultratidigt graviditetstest - SMALT streck.