Bli av med en narcissist
Har byggt och lever ett liv med en narcissist. Vi har barn ihop och allt har eskalerat ju mer tiden går sen vårt barn låg i magen. Jag har sagt att det är över i vår relation och han, när han är på det viset håller med och beskriver bildligt hur dålig jag är. Nästa stund är ju det gulliga tillbaka och han ?älskar mig? och vill leva med mig hela livet, jag är den perfekta. Men för mig har detta blivit så tydligt nu men jag kan inte ta mig härifrån. Jag har barn som måste tas hand om. Jag har inte råd att betala två boende på en gång och han vägrar lämna. Vi har pratat och han har lovat lämna så jag och barnen kan bo kvar men sen i nästa sekund vägrar han lämna och vi ska säga upp lägenheten. Är så rädd att inte orka och klara av detta. Är slutkörd redan nu av hur vi lever, men måste ju skydda mina barn på bästa sätt. Vad ska jag göra? Hur ska jag få han att lämna? Han skriker att han inte vill leva med mig, att jag är avskyvärd, psykiskt störd, hora bla. Men ändå så vägrar han flytta eller inse. Dagen efter kan han låtsas som ingenting och försöka köra på som vanligt. Hur blir man av med honom!!