• Lazzi

Rakad

Hej ni kvinnor som är rakade där neråt 
    Gör ni det för ni vill det eller känner ni tryck från männen att de ska va rakat 
    Jag personligen tycker det är sexigt med en rejäl buske men inte ovårdad 
    Vad gillar ni om männen rakar sig 

• Svar på tråden Rakad
  • Anonym (M)

Gör det för hans skull så han slipper få hår i maten ;) En slätrakad pung är härligare att ta i men det är inte viktigt om den har hår eller inte egentligen.

• oland4ever

För fittans skull tror jag faktiskt att det är bättre med en rejäl buske mellan trosan så blir det istället lite luft som cirkulerar därnere. Men det är bara en vild gissning från mig som man.

Sedan om kvinnorna rent allmänt som rakar sig - med eller utan sexuell partner - gör det för sin egna skull eller för partnerns skull - har jag ingen uppfattning om.

Oland4ever @ www.oland4ever.com
  • Anonym (Hhhh)

Ibland känner jag för att vara helrakad, ibland inte. Det beror på humör och inte på vad killen tycker.

• Anonym (Len 46-åring)

Jag är helt rakad, jag gör det för att det känns skönt och för att jag känner mig sexigare.
    Sen är det såklart en bonus att mannen älskar det...

• Anonym (?)

Jag och ett antal ex har rakat varandra så som vi ville ha det. I samtliga fall fick jag rakad kuk och pung och jag rakade alltid  från höjd med clittan och nedåt. Släta läppar alltså. Sparade olika mycket på venusberget, allt från landningsbana till ansad trekant. Hår är inget problem men föredrar ansat. Doften i busken bidrar ju även till smaken kan jag tycka.

• Anonym (vaxad)

Japp jag är helt utan hår där nere. Gör brasiliansk vaxning. Jag är  60+..

I ärlighetens namn så slarvar jag när jag inte har en sexpartner men, men  Skrattande

• Benny62
    Anonym (vaxad) skrev 2023-11-09 20:18:31 följande:

I ärlighetens namn så slarvar jag när jag inte har en sexpartner men, men   // Skrattande

Ja det låter ju mycket trevligt jag skulle kunna tänka mig att prova det med vaxning så lent som möjligt 
  • Lazzi
    Anonym (vaxad) skrev 2023-11-09 20:18:31 följande:

I ärlighetens namn så slarvar jag när jag inte har en sexpartner men, men   // Skrattande

Va coolt jag är 60 + med men aldrig provat brasiliansk vaxning 
    Eller ens sett de 
    Gör det ont 
  • Anonym (?)

Har känt och smakat på ett antal nyrakade men aldrig på en nyvaxad ....
    Kan inte låta bli att undra om det är skillnad.

Svar på tråden Rakad