Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
1) Att män och kvinnor inte behöver varandra är inte samma sak som att de VILL vara med varandra. Jag interagerar med både män och kvinnor på daglig basis. De PERSONER (tänk bort kön) som jag har en naturlig personkemi till blir mina vänner och bekanta. De män jag haft bäst kemi med har varit mina pojkvänner och nu min man. Jag behöver inte honom. Jag VILL vara med honom för att han gör mig lycklig- trots att han inte är perfekt (men det är ju fan inte jag heller). Detta kommer inte AI kunna ta bort. Den naturliga attraktionen till någon man tycker om.
2) yes, tjejen på bilden har snygg rumpa, men det är som en vit enhörning som springer i en solnedgången. I en värld med perfekta tuttar, rumpa och dase så blir det tillslut blasé. Så funkar människan- man tröttnar lätt. Då blir lite hängbröst, könsår och lite daller helt plötsligt väldigt exotiskt, nästan porrigt och börjar efterfrågas. Jag har tex fått mycket beröm sista året för mina smala läppar av just män. Uppenbart lockar det naturliga mer än uppumpade ankläppar som var och varannan tjej har numera.
3) artificiella livmödrar förväntas kunna ta vid en graviditet för att rädda prematur barn i framtiden men forskarna är eniga om att det INTE går att utveckla barn redan vid befruktningsstadiet i en konstgjord livmoder. Övergången från embryo till foster (vecka 10) är så komplicerad att den förutsätter en kvinnas naturliga livmoder. Såklart eftersom det har att göra med kopplingen till kvinnans hjärna och hjärnan är det mest komplicerade som finns i universum. Ledsen att göra dig besviken.
Hoppas du TS får ro i ditt liv. Och att du får hjälp med din diagnos. Du sitter med en massa teorier och framtidsscenarios som vi andra vanliga människor inte har tid att fundera kring mellan hämtningar och lämningar av barn, julklappsinköp, förberedelser av julgodis och köp av nya lucialinnen till barnen för att inte förglömma julklappen till pedagogerna. Den kaotiska vardagen som vi kvinnor och män delar, njuter av, gråter av och skrattar tillsammans om. Hoppas du också får uppleva det.