Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
Varför skulle kvinnor och män vilja leva åtskilda?
De flesta trivs utmärkt med att leva med en kvinna eller man, även om man inte lever ihop med en person har man oftast blivit kär och varit tillsammans med någon. De flesta har också vänner av båda könen och vill umgås med både sitt eget kön och det motsatta.
De flesta har mammor och pappor som de älskar och har vuxit upp med och vill fortsatta ha kontakt med.
Man har syskon av motsatt kön som man umgås med liksom övriga släktingar.
Och framför allt så har många barn och då barn av både sitt eget kön och det motsatta.
Jag har barn av bägge könen, varför skulle jag eller min sambo vilja leva åtskilda ifrån våra varandra, våra barn och släktingar och vänner för att dom hade det motsatt könet?
Även våra vänner som är singlar umgås med släkt och vänner av det motsatta könet, har aldrig hört någon säga att man vill leva åtskilt ifrån släkt och vänner av det motsatta könet.
Varför vill man leva eller umgås med en AI docka? vill man inte leva eller umgås tillsammans med en riktiga personer med äkta känslor ?
Eller är man inte efter en konstgjord person som inte har egna åsikter, en nickedocka som bara godkänner allt man säger, hur kul är det efter ett tag?
Eller är det människokroppen som man inte gillar med skavanker utan måste ha en designad konstgjord person som man tycker är perfekt till utseendet en som inte bryr sig om hur man själv ser ut då man själv ju inte är perfekt?
Vill man inte vara med en person som man vet själv valde en, en som tycker om en trots skavanker och att man inte är perfekt?
Vem väljer en konstgjord person före en riktig? en som man vet inte har riktiga känslor. Vem vill ha barn med en konstgjort person?
Vilka barn vill ha en robot till förälder som är programmerad istället för äkta kärlek av sina föräldrar, hu så hemskt.
Nej AI robot kan kanske fungera som sexdocka men leva med en konstgjord person, knappast!