Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (Tror inte många väljer AI framför en riktig person) skrev 2023-12-10 17:24:56 följande:
    Men jag vill umgås med riktiga personer med riktiga känslor och inte konstgjorda dockor. På nätet kanske man kan prata med dom men umgås som vänner eller som partner eller få barn med nej det tror jag inte många kommer att välja.
    Varför skulle man välja bort sina riktiga vänner och familj?
    Det tror jag få kommer att göra under vår livstid.
    Finns ingen anledning att välja bort riktiga människor, vill man bara ha nickedockor som håller med om en om allt? vill man inte ha personer med äkta känslor och åsikter? 
    Nej jag tror inte folk vill leva åtskilda ifrån det andra könet.
    Skulle jag leva åtskilt ifrån ett par av mina barn? syskon, vänner för att dom har ett annat kön? 
    Prata med en robot, ha en robot att utföra vissa saker ja men inte att leva med.
    Det kommer inte de flesta vilja göra när man kan leva och umgås med varandra.
    Du missar att de flesta vill leva i hop och umgås med det motsatta könet och inte utan vare sig som partner eller vän.
    De flesta gillar att umgås både med det egna och det motsatta könet.
    Väldigt få vill inte det.
    Nej jag tror inte att man kan leva ihop med en AI docka utan märka någon skillnad på väldigt länge absolut inte om bara några år.
    Prata med på nätet är inte samma sak som att leva i hop med någon.
    Men du fattar ju inte. En AI kommer kunna göra allting en människa kan och mycket mer. Vill du ha någon som utmanar dig och ifrågasätter? AI kommer kunna göra det. Vill du ha någon som bara håller med och finns som stöd? AI kommer fixa det också.
  • Anonym (M)
    Anonym (spring) skrev 2023-12-10 17:52:12 följande:
    Här är en till som har fattat. En stor, fet rumpa och en smal midja är det ultimata inom kvinnlig skönhet.
    Om jag ska spela djävulens advokat då, kan en riktig kvinna ha en fläskröv som hon i TS och samtidigt vara så pass smal?
  • Anonym (M)
    Anonym (P) skrev 2023-12-10 19:39:55 följande:
    Så är det. Men jag vägrar tro att majoriteten män tycker rumpan i TS inte ser för fet ut. Jag vill tro att det är en högljudd minoritet som propagerar för detta.
    Det finns väl inte någon i denna tråd som påstår att rumpan i TS INTE är fet? Det syns ju lång väg att den är. Det debatten handlar om är huruvida en fläskig rumpa faktiskt är snyggt eller inte. Och det verkar finnas en del som hellre föredrar mansrumpor ...
  • Anonym (M)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-23 23:50:34 följande:

I en del av populationen existerar hon och då infinner sig frågan om AI robotar erfar äkta känslor gällande kritik (positiv, negativ). Inprogrammerade emotioner? 

Kom med ett förslag på TS kvinnans proportionen midja/bak vid jeansköp.I tonåren sydde jag själv om inköpta Lewis jeans i storlek S till storlek XS var det kändes bra. 

Vem har sagt något om att XXL kvinnor inte är vackra? Elakheter av den sorten hittar du inte i mina poster. 

Instämmer. Kan vi vara överens om att tjejen i TS har en fet men vacker stjärt?

• Anonym (M)
    Gurksoppa skrev 2024-01-24 07:31:43 följande:
    På vilket sätt är det manshat att säga att AI och dockor är bra för misogyna incels? På vilket sätt är det att uttrycka hat? De får ett substitut som troligen gör dom lyckligare. ska jag istället säga *nej stoppa utvecklingen fy ajabaja klart misogyna incels ska ha en riktig kvinna istället*

var är detta manshat som du påstår mig uppvisa? Kan du vänligen vidareutveckla? :)
    Inte hat kanske, men det är ju tydligt att du sysslar med missaktning. Du sätter dig själv på en piedestal och spottar ned på alla män du ser som misslyckade bara för att de inte föddes rika, snygga och smarta.

Din intention i denna tråd är uppenbar.
  • Anonym (M)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-24 07:45:10 följande:
    Den är för fläskig för att vara vacker tycker jag.
    Jag förestår inte hur du kan tycka så, 99 % av alla män tycker det är sexigt med smala kvinnor som har rejäla bakdelar. Är du säker på att är inte är bög?
  • Anonym (M)
    Anonym (Fille) skrev 2024-01-24 08:07:56 följande:

Det här är nog den mest förvirrade tråden jag sett. Rena dagisnivån här.

Någon snubbe tjatar om en skitdålig pixlad spelfigurs rumpa medan två andra bankar på varandra om sunkig kvinno- och manssyn, samtidigt som några sitter och pratar om robotteknik, och allt i en tråd som påstår sig handla om mönsterigenkänning, dvs AI.

På vilket sätt är rumpan "skitdålig"? Den är ju sexig och vacker.
  • Anonym (M)
    Anonym (Fille) skrev 2024-01-24 08:18:37 följande:
    Men kom igen, det ser ut som ett 25 år gammalt dataspel. Kolla lite på nya spel så lär du nog upptäcka ett och annat vad gäller grafik.
    Den är fortfarande sexig och vacker. Du behöver inte den senaste grafiken för att något ska se bra ut, designen är betydligt viktigare.
  • Anonym (M)
    Anonym (P) skrev 2024-01-26 20:53:06 följande:
    Jaq tror jag lutar åt att TS-tjejen inte har en realistisk kropp. Den riktiga tjejen till vänster är som ni ser smal, ändå har hon bredare midja än TS-tjejen.
    Den animerade tjejens rumpa är ju helt överlägsen den riktiga tjejens.
  • Anonym (M)
    Dr Nail skrev 2024-01-31 04:53:27 följande:

Det vackra och det som lockar med animerat och AI är att man kan skapa oanade nivåer av perfektion som får en människa att blekna i jämförelse.

...och så valde de att skapa fläsk.

:\

Du är duktig på att lägga dig på gränsen så man inte vet om du trollar eller inte. XD
  • Anonym (M)
    Anonym (spring) skrev 2024-02-15 17:38:16 följande:
    Till vänster ser man hur en vältränad rumpa ser ut. Till höger när storleken kommer från fett.
    Håller med, och den högra är betydligt sexigare.
  • Anonym (M)

Hur bra tycker ni detta stämmer?
  • Anonym (M)

Ny artikel hos SR där AI spås bli vanligare för kärlek i framtiden:

sverigesradio.se/artikel/karlek-robot-sant

Alltså ännu ett steg mot att män och kvinnor lämnar varandra. Kanske lika bra? Män och kvinnor har aldrig tidigare under mänsklighetens historia hatat varandra mer än de gör idag.

• Anonym (M)
    Anonym (ABC) skrev 2024-04-09 12:10:22 följande:
    Det låter inget vidare tycker jag.
    Varför inte? Det blir allt tydligare att män och kvinnor inte behöver varandra längre, och därmed inte behöver kompromissa med sina liv.
  • Anonym (M)
    Anonym (P) skrev 2024-04-28 07:30:57 följande:
    Varför händer det här? Har sociala medier gjort folk associala och mentalsjuka?
    Typ. Alla stannar i sin lilla bubbla samtidigt som man höjer sina standards till ouppnåeliga nivåer. Så i slutänden kommer de flesta i framtiden leva ensamma.
  • Anonym (M)
    jontebula skrev 2024-05-07 16:56:52 följande:

haha aldrig i livet AI är så värdelöst

I USA är redan idag mer än 60 procent av alla män mellan 18 och 29 sexlösa och singel. År 2030 räknar man med att över 50 procent av alla kvinnor i landet mellan 18 och 29 kommer vara barnlösa och ogifta. Det här går väldigt fort, och jag tror inte att folk förstår konsekvenserna ännu, för media pratar knappt något om det.

Vad tror du själv händer i ett samhälle där majoriteten av alla människor är oönskade och lever ensamma eller med sina föräldrar? Tror du bara att det kommer passera obemärkt?

Att vara tillsammans med en AI, åtminstone som sällskap, kommer vara vanligare än att vara tillsammans med en riktig tjej eller kille om bara tio år.
  • Anonym (M)
    Anonym (ABC) skrev 2024-05-08 16:56:44 följande:
    Det verkar vara så.
    AI är knappast det första som fejkas.

Folk fejkar allting idag.
    Känslor fejkas dagligen.
    Åsikter fejkas.
    Utseende fejkas.
    Situationer fejkas.

Säg något idag som INTE fejkas. AI är bara ett fejk i ledet.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre