Anonym (P) skrev 2024-01-20 00:08:58 följande:
De fysiska robotar som finns idag håller inte, men i framtiden kommer de att utvecklas lika mycket som AI.
Sedan kan jag bara konstatera att du har noll kunskap om AI och dess potential. Du är väldigt ignorant med tanke på hur lite kunskap du har om ämnet.
Om du på allvar tycker det är löjligt att bry sig om och få känslor för påhittade karaktärer i film och spel är du definitivt i en liten minoritet. Men jag vet ju varför du håller på så här, och det har med mobbning att göra. Jag tror inte ens att du själv tror på det du säger, utan du vill bara vara elak för att det får dig att må bättre.
Jag säger fortfarande att det är avundsjuka kvinnor som röstat att rumpan i TS är fläskig. Vad skulle män ha för anledning att göra det?
Jaså, hur vet du detta? Tycker det låter mer som att du ger uttryck för en massa önsketänk och fantasier. Var är dina egna kunskaper nånstans? Mer än lösa påståenden då, på tal om ignorant.
Nej, jag är inte i en minoritet då de flesta
vuxna människor bildar relationer med andra människor och inte med döda ting som inte kan känna något. Det är ett tecken på arrested development att inte kunna ha en verklig relation utan istället ty sig till leksaker, hur avancerade de än må vara i dina ögon.
Tycker att du har en betydligt mer mobbande attityd än någon annan härinne då du ständigt skriver nedlåtande kommentarer om andra medlemmars intelligens och att vi skulle vara ignoranta. Du får då räkna med att vi inte blir trevliga i gengäld.
Tror sen knappast att kvinnor på detta forum ens bryr sig om dina tröttsamma animerade bilder då dessa inte kan appliceras på verkligheten.