Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (P) skrev 2023-12-10 11:16:44 följande:
    Män, tycker ni rumpan i TS är snygg, eller är den för fläskig? Jag vägrar tro att det som "M" säger stämmer överens på merparten av män.
    Rumpan i TS är för fet, men tyvärr har det blivit norm idag tack vare rap-videor.
  • Anonym (K)
    Anonym (spring) skrev 2023-12-10 12:56:23 följande:
    Men är den verkligen för fet? Alltså, vad definierar du som "för" det?
    Man ser ju tydligt hur stor den är i förhållande till hennes kropp. Man ser även tydligt hur otränad den är, då den helt saknar definition. Idag är den typen av rumpor trendiga tack vare rapen, men förr var det inga kvinnor som ville ha en sådan fläskröv.
  • Anonym (K)
    Anonym (spring) skrev 2023-12-10 13:09:00 följande:
    Ja, man ser tydligt att den är fläskig. Varför har du något emot en sådan rumpa?
    Av samma anledning jag har något emot en fläskig kropp: det är inte fint med för mycket fett.
  • Anonym (K)
    Kirenaj68 skrev 2023-12-11 00:02:39 följande:
    Varför brinner du så mycket för AI då? Blir du ratad av normala tjejer?
    You wish. Du verkar tro att alla män är desperata och sätter kvinnor på piedestalar och gör vad som helst för dem. Den tiden är förbi. I framtiden kommer kvinnor ses som något meningslöst som bara konservativa och traditionalister är intresserade av.
  • Anonym (K)
    Anonym (TRÖR) skrev 2023-12-15 09:46:06 följande:
    Jag gillar att se min fru bli påsatt av andra män...
    Är du socialdemokrat?
  • Anonym (K)
    Anonym (TRÖR) skrev 2023-12-15 12:03:14 följande:
    Nej, ganska långt till höger..
    Oväntat. De flesta cucks brukar befinna sig till vänster.
  • Anonym (K)
    Anonym (TRÖR) skrev 2023-12-15 12:11:40 följande:
    Tror att det kan vara en fördom...
    Fördomar brukar grunda sig på att man sett ett beteende upprepa sig under lång tid hos en viss grupp människor. Du är väl helt enkelt ett undantag.
  • Anonym (K)
    Anonym (P) skrev 2024-01-15 09:17:11 följande:
    Det där är ju bara början. Tekniken kommer utvecklas snabbt nu, och frågan är hur många år det dröjer innan det finns färdiga kvinnor att köpa som du inte kommer märka någon skillnad på.

Tycker för övrigt röstningsresultatet är intressant.
    På vilket sätt är det intressant? Man ser ju direkt att hon i TS är rund om rumpan.
  • Anonym (K)
    Anonym (P) skrev 2024-01-15 09:57:57 följande:
    Ja, men jag trodde att de flesta på FL var tjocka medelålders tanter, och att dessa skulle se sin egen rumpa i hennes och rösta något positivt.
    Anonym (A) skrev 2024-01-15 09:51:12 följande:

Det är ju bara misslyckade män som går på det. Och innerst inne vet de ju också att det bara är fejk och inte en riktig människa. 

Men några kommer att tjäna mkt pengar på dessa ensamma män. 

Du har delvis rätt, men om majoriteten i framtiden är misslyckade män så kommer det här att bli stort. Och blir det stort blir det normaliserat. Dessutom kan jag faktiskt tänka mig att fler män än bara misslyckade skulle vara intresserade av att designa sin drömkvinna men samtidigt kunna stänga av henne när det passar.

Ärligt talat tror jag inte att de flesta på FL har en lika fläskig rumpa som hon i TS.
  • Anonym (K)
    Anonym (P) skrev 2024-01-15 10:13:53 följande:
    Det tror jag. Vet du hur medelålders kvinnors rumpor brukar se ut? XD
    Tvivlar på att de har lika stor rumpa som hon i TS.
  • Anonym (K)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-20 08:49:10 följande:

Jag tycker hon i TS är jättesnygg:

Det ultimata inom kvinnlig skönhet är proportionerna mellan midja och höfter. Hon har väldigt mycket rumpa för en så smal smidja. Om man tar bort hennes chaps med blicken på den första bilden ser man att stjärten är helt äppelrund, och på den andra bilden ser man att den är tydligt fläskig. Men på ett snyggt sätt.

Hennes kropp, form och rumpa får mig att tänka på J-Lo som var populär i början av 00-talet just på grund av dessa egenskaper. Dock finns det inte många riktiga kvinnor som har en fläskig rumpa, men samtidigt är smala i övrigt.

Nej, den är för fet. En rund rumpa är sexigt, men inte en fet rumpa. Förstår du skillnaden?
  • Anonym (K)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-20 09:16:25 följande:
    Nej, jag förstår inte. På vilket sätt är hennes rumpa "för" fet?
    Den är för stor. Det är fläsket som gör den så stor. Det är inte snyggt. Förstår du?
  • Anonym (K)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-20 09:43:52 följande:
    Berätta gärna hur det här är för stort.
    Om ena skinkan är större än huvudet så är det stort. Det är det på henne.
  • Anonym (K)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-20 11:40:09 följande:
    Aldrig hört talas om rumpimplantat??? Bara ett av plastik kirurgers tunga arsenal som möter och späder på kvinnors konstlade behov av en större rumpa. Komplett ur proportion i förhållande till naturliga måtten midja/bak. Dessa ingrepp ser groteska ut i relation till kvinnans finlemmade figur i övrigt. För att inte tala om de medicinska hälsorisker som tjejen tar och de smärtor operationen medför. Unga tjejer reser till Mexiko för ett billigare ingrepp och riskerar sin hälsa totalt. För vad? Jo, pga ett osunt ideal som de påverkats och övertygats till. 
    Skulle kunna stämma sett till storleken, men hennes rumpa ser för fläskig ut för att vara implantat.
  • Anonym (K)
    Anonym (M) skrev 2024-04-23 09:11:43 följande:

Första giftermålet någonsin med en AI:

www.svt.se/kultur/konstnar-gifter-sig-med-ai-pojkvan-forst-i-varlden

Det går snabbt nu.

Grundproblemet är väl att folk inte träffar varandra på riktigt längre. Det har gått så långt att yngre har telefonskräck, eftersom de bara kan sitta framför en skärm och sköta all kommunikation. Många blir helt associala.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre