-
+1Anonym (Man) skrev 2023-12-16 19:37:38 följande:Och då är det säkert drömmen för dig. Men du behöver förstå att de flesta människor inte vill ha en partner som går att stänga av. Det tyder på att du har svårigheter att interagera med andra människor och med din omvärld.
-
Det märksAnonym (P) skrev 2023-12-23 22:42:37 följande:Du kanske ändrar dig när du inte längre kan märka skillnad på en docka och en riktig man.
-
Det lär märkasAnonym (P) skrev 2023-12-23 22:42:37 följande:Du kanske ändrar dig när du inte längre kan märka skillnad på en docka och en riktig man.
-
Samma åt det andra hålletAnonym (spring) skrev 2024-01-04 23:07:11 följande:
www.expressen.se/noje/ai-modellen-lurar-kandisar-tjanat-130-000-kronor/
Tror de bittra tanterna här inne fortfarande på att det går att se skillnad på AI och riktiga kvinnor?
-
Håller medAuditanne skrev 2024-01-15 13:21:48 följande:
Ja, om de väljer att köpa en artificiell flickvän så går det inte att bli lurad. Man vet redan från början att detta är en avancerad leksak som bara är programmerad och helt saknar förmågan att känna äkta kärlek till någon.
En fejkad partner hade inte gjort mig lycklig, hur äkta den än såg ut att vara. Jag vet ju att den inte är på riktigt och hade nog snarare känt mig ännu mer misslyckad med ett sådant ?sällskap?.
-
Ja, det gör detAnonym (S-G) skrev 2024-01-21 16:24:43 följande:All forskning visar på motsatsen. Män bryter ihop och tappar bort sig vid separationer, singelkvinnor klarar sig och mår bättre.
Men ser gärna underlaget för ditt påstående! -
Bra skrivetAuditanne skrev 2024-01-21 18:15:08 följande:
Nej som sagt, jag mobbar inte mer än vad du gör.
Det är inte heller mobbning att påpeka sanningen, att det är socialt underutvecklade män som i första hand tror att en AI skulle vara bättre än en riktig människa.
Tycker själv att det luktar en del sura rönnbär om dina texter. Du beskyller kvinnor för att vara omöjliga i sina krav, trots att majoriteten av män lyckas hitta relationer och skaffa barn. Du tillhör den minoritet som inte lyckats och förmodligen grämer sig över detta innerst inne. Därav att ni försöker intala er själva att livet vore mycket bättre med en förmänskligad leksak.
Nej, jag känner mig inte det minsta hotad eftersom jag redan vet att de flesta män är såpass sociala att de föredrar att leva i verkligheten med en verklig kvinna som har en verklig personlighet.
Du och dina gelikar tillhör undantaget som sagt. Och ni har valt den vägen helt själva.
Jag har också rätt att säga vad jag tror och min tro är att ni väljer fel väg för att uppnå äkta lycka. Ett sådant tillstånd nås bara om man möts av äkta kärlek och omtanke vilket en känslolös leksak aldrig kan ge.
-
+1Auditanne skrev 2024-01-22 19:24:55 följande:Håller med. Blir nästan lite illamående av att läsa hur en del män, vuxna män, ännu ser kvinnor som objekt att bara utnyttja sexuellt, snarare än människor med känslor och en personlighet, precis som de själva.
Ibland undrar jag om männen som skriver så känslokallt om kvinnor i själva verket är psykopater. Såna typer är kända för att iskallt avhumanisera människor och hänsynslöst utnyttja allt vad de kan för sin egen vinning. Helt utan empati.
Såna typer sägs sakna förmågan till medmänsklighet och gör då kanske bättre i att skaffa en docka eller ett AI-program. Då behöver de åtminstone inte såra någon med sin personlighet. -
Nej, det är inte en kvinna, bara tecknatAnonym (P) skrev 2024-01-23 20:07:56 följande:Sluta sitt och hata varandra nu, och svara på det här istället:
Är det här realistiska proportioner mellan midja och rumpa? -
Hon är inte en levande kvinnaAnonym (spring) skrev 2024-01-23 21:28:50 följande:Ser man inte att det föreställer en kvinna är man både blind och dum. Däremot har hon orealistiska proportioner.