Inlägg från: Anonym (spring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (spring)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Överste Senap skrev 2023-12-10 20:57:35 följande:
    Om du på allvar tror att röstresultat från en sån här undersökning på minsta sätt är representativ så kan man konstatera att det finns stor förbättringspotential i dina kunskaper i statistisk urvalsmetodik.
    Vad skulle annars vara representativt menar du? Skulle inte förvåna mig om du är medelålders och tänker något i stil med följande

"Jaha, tycker karlarna att den där rumpan ser fläskig ut, vad ska de då tycka om min ... nej, det här duger inte! In och trolla sönder tråden så jag slipper känna mig otillräcklig!"
  • Anonym (spring)
    Överste Senap skrev 2023-12-12 12:09:30 följande:
    Älskar att du kände dig träffad. 😀
    Detsamma. Är din rumpa lika fläskig som hennes i TS borde du vara nöjd och stolt.
  • Anonym (spring)
    Överste Senap skrev 2023-12-12 12:25:31 följande:
    Jag har ingen kvinnorrumpa av förklariga skäl, däremot är min fru nöjd och stolt över sin. Hur den ser ut överlåter jag till dig att fantisera om men den är garanterat inte animerad.
    Så är låtsas att du är man? OK.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Wtf) skrev 2023-12-12 12:42:35 följande:
    Under mina drygt 12 år på FL är du den första som ifrågasätter om jag är man. Det orkar jag inte bry mig speciellt mycket om. Du får väl fråga runt om du undrar.
    Hoppsan, råkade du komma åt anonymknappen nu? Så det kan gå.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Fnf) skrev 2023-12-12 19:09:50 följande:

Helt stört. Man blir ju mörkrädd.

Inte mindre stört än swingersklubbar, tantrafestivaler och liknande perversioner.
  • Anonym (spring)

www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/virtuella-influencers-allt-mer-verkliga-helt-sinnessjukt--2wzwnb

Vilka i tråden var det som tjöt om att AI aldrig kommer kunna ersätta kvinnor? Det finns redan AI-skapade influerare, och får man inte informationen på förhand kan man i princip inte se skillnad från en riktig människa.

Det är bara en tidsfråga innan AI tar över det mesta i samhället, från porr till jobb i offentlig sektor.

• Anonym (spring)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-16 18:29:56 följande:
    Rätt stor skillnad på AI influencers och en partner. Men fortsätt du att försöka sprida hysteri.
    Så du tror att tekniken nått sin topp idag? När AI blivit så avancerad att den kan styra en kropp precis som vi människor kan, då kan man byta ut kvinnor på alla nivåer. Vi kommer ha robotar som ser ut som, beter sig som och tänker precis som människor. Men som går att stänga av när man tröttnar på dem.

Att AI fungerar digitalt är bara första steget.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-16 19:09:23 följande:
    Nej det tror jag inte men människor vill ha människor. Det ger ingenting på det personliga planet att ha en teknikpryl som tycker att man är världens åttonde underverk. Om man inte är helt autistisk och bara vill ha något som går att knäppa på och av för att ha sex eller lyssna på ens små obetydliga problem.

Det finns naturligtvis en risk att AI kan konkurrera ut människor globalt sett men då kommer det sluta illa för alla, både kvinnor och män. Det borde inte vara önskvärt för någon med självbevarelsedrift.
    Människor vill ha frihet och makt. Att få en skräddarsydd tjej som går att stänga av när som helst kommer få att tacka nej till, incels eller inte.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-16 19:17:02 följande:
    Människor vill ha bekräftelse. Vilket ingen dator kan ge oavsett hur sofistikerad den är. 
    Du talat mot bättre vetande. Du kommer inte ens märka skillnad mellan AI och människor i framtiden. En robot kommer kunna påverka våra känslor på precis samma sätt som en människa, de enda som tror något annat är konservativa bakåtsträvare och kvinnor som börjar inse att de snart är irrelevanta.
  • Anonym (spring)
    Anonym (ABC) skrev 2023-12-16 19:23:48 följande:
    Då är ju alla människor borta till slut och bara robotar kvar
    Nej, men alla kommer leva med robotar istället för med kvinnor eller män. Samma känsloliv men mycket mer frihet.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre