• Anonym (M)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

1) Män och kvinnor är redan idag självständiga från varandra. Vi behöver inte varandra längre, utan kan leva fullgoda liv var och en för sig.

2) Behöver du prata med någon efter en hård dag på jobbet? Det här kommer AI kunna fixa inom bara några år. Elon Musks Grok AI kommer kunna förstå sarkasm och humor (vilket ChatGPT har svårt med idag), och därmed inte ha några problem med att ersätta en riktig människa.

3) Forskning med DNA och artificiella livmödrar är redan på väg sedan år tillbaka. Det här kommer säkert att dröja längre, men i framtiden kommer vi kunna skapa barn på konstgjord väg, och det kommer vara lika naturligt som en IVF-behandling är idag.

4) Antalet födda barn per kvinna är på nedgång globalt, och fler och fler människor över hela världen väljer att vara singlar. Även de mest framgångsrika människor kommer välja AI framför en tjej eller kille eftersom AI kan skräddarsys efter behov, och stängas av så fort man tröttnar.

Framtiden är singel. Framtiden är att män och kvinnor mer och mer kommer sakna anledningar att bilda par. Och jag tror att alla kommer tjäna på detta, folk kommer bli mycket lyckligare när de kan göra som de vill utan att behöva kompromissa sina liv med en annan vilja hela tiden.

Så här skulle en AI-tjej kunna se ut. Designad från grunden att vara så sexig som möjlig, att aldrig åldras och att aldrig vara en energitjuv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
  • Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 09:31:29 följande:
    Den är för stor. Det är fläsket som gör den så stor. Det är inte snyggt. Förstår du?

Berätta gärna hur det här är för stort.

• Anonym (K)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-20 09:43:52 följande:
    Berätta gärna hur det här är för stort.
    Om ena skinkan är större än huvudet så är det stort. Det är det på henne.
  • Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 10:04:59 följande:
    Om ena skinkan är större än huvudet så är det stort. Det är det på henne.
    Stort ja. Jag håller med om att hon har en stor rumpa. Men FÖR stor? Knappast!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Poly Top man) skrev 2024-01-20 01:23:56 följande:

Kvinnor har hårdare krav för män idag och ytterst få män är tillräckligt alfa, storkukade, rika, vältränade, långa, attraktiva för kvinnor. AI flickvänner är och bör vara det enda beta män få ha, inte riktiga kvinnor.

För att lösa problemen bland män och kvinnor bör män som mig själv som tillhör det yttersta toppskiktet bland attraktiva män ha flera flickvänner och partners. Polygyni för alfa-män kommer föll eller senare bli lösningen på det här problemet, vi måste börja lära ut, speciellt till kvinnor att alfa-män måste ha flera partners.

Jag har själv två flickvänner, det var svårt för dom två att acceptera en andra men dom vet mycket väl att alternativet att vara ihop med en beta man är bedrövligt jämfört med mig. Planen är definitivt att skaffa en tredje och bilda en stor polygyni-familj med att göra alla gravida samtidigt. Känns bara naturligt att min säd ska spridas bland flera kvinnor.

Nej du har komplett fel. Studier visar kvinnor vill bilda familj, gifta sig, leva med och få barn med i första hand beta män. De killarna känns tryggast för kvinnan, när de i regel är trogna, ligger inte runt, är ansvarstagande lojala och optimala leva med. Alfa hannar som du varudeklarerar dig själv skapar relationsmässigt otrygghet både för kvinnan och för avkommorna. Otrygg satsning. Omöjligt på kärleksnivå. Däremot här kommer den krassa biten. En del kvinnor visar sig i studier dras till Alfa hannen när de har ägglossning. En andel av dem vill i sin ökade fertilitet då para sig med Alfa mannen men vara fortsatt ihop med beta hannen de valt för kärlek, sex och samlevnad. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-20 08:49:10 följande:

Dock finns det inte många riktiga kvinnor som har en fläskig rumpa, men samtidigt är smala i övrigt.

Aldrig hört talas om rumpimplantat??? Bara ett av plastik kirurgers tunga arsenal som möter och späder på kvinnors konstlade behov av en större rumpa. Komplett ur proportion i förhållande till naturliga måtten midja/bak. Dessa ingrepp ser groteska ut i relation till kvinnans finlemmade figur i övrigt. För att inte tala om de medicinska hälsorisker som tjejen tar och de smärtor operationen medför. Unga tjejer reser till Mexiko för ett billigare ingrepp och riskerar sin hälsa totalt. För vad? Jo, pga ett osunt ideal som de påverkats och övertygats till. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-20 11:40:09 följande:
    Aldrig hört talas om rumpimplantat??? Bara ett av plastik kirurgers tunga arsenal som möter och späder på kvinnors konstlade behov av en större rumpa. Komplett ur proportion i förhållande till naturliga måtten midja/bak. Dessa ingrepp ser groteska ut i relation till kvinnans finlemmade figur i övrigt. För att inte tala om de medicinska hälsorisker som tjejen tar och de smärtor operationen medför. Unga tjejer reser till Mexiko för ett billigare ingrepp och riskerar sin hälsa totalt. För vad? Jo, pga ett osunt ideal som de påverkats och övertygats till. 
    Skulle kunna stämma sett till storleken, men hennes rumpa ser för fläskig ut för att vara implantat.
  • Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 11:48:06 följande:
    Skulle kunna stämma sett till storleken, men hennes rumpa ser för fläskig ut för att vara implantat.
    Håller med om detta, men inte att den är för fläskig för att se sexig ut!
  • Auditanne
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-20 00:52:56 följande:

Är inte så insatt i ämnet men erinrar mig en studie jag tagit del av. Den visade att det ÄR män som saknar mänsklig kontakt och erfarenheter av långvariga relationer, också s k incels, som vill AI robotar - i kvinnliga avbilder. 

Ska kolla lite i tråden. 

Det tragiska är ju att de aldrig kommer att förstå skillnaden mellan AI och äkta vara, om de inte försöker bättra sig själva. Så himla svårt är det faktiskt inte att ta hand om sitt utseende och lära sig det sociala spelet. 
    Såvida inte det ligger depression i bagaget då. I detta fall kan jag förstå att vissa blir håglösa och omotiverade. 
  • Anonym (spring)
    Auditanne skrev 2024-01-20 16:39:59 följande:
    Det tragiska är ju att de aldrig kommer att förstå skillnaden mellan AI och äkta vara, om de inte försöker bättra sig själva. Så himla svårt är det faktiskt inte att ta hand om sitt utseende och lära sig det sociala spelet. 
    Såvida inte det ligger depression i bagaget då. I detta fall kan jag förstå att vissa blir håglösa och omotiverade. 
    Ni kan ju sitta och vuxenmobba hur mycket ni vill, vi som är insatta i tekniken vet hur framtiden kommer se ut. Vi som kan statistik vet att barnafödandet är på väg ned över i princip hela världen, vi vet att det beror på att folk får det bättre ekonomiskt (barn ses som belastningar idag, inte som tillgångar som de gjorde för 100 år sedan) och vi vet att även skiljsmässor och uppbrott är på väg upp.

Folk är trötta på att leva tillsammans med andra i kompromisslösa förhållanden, man söker efter den totala friheten, och i den ingår inte kvinnor som hela tiden ska forma ens liv.

Men fortsätt med mobbningen ni om det gör er lyckligare. Och att ens försöka påstå att låtsaskaraktärer är för autister eller vad ni säger är så dumt att man baxnar. Folk gillar fantasier, den 45-åriga klimakteriekossan är inte alltid sexigare än bilder på en dator.
  • Anonym (vänster är ett skällsord)

Jag orkar inte följa debatten och läsa alla inlägg...

Men som skild man i 45års åldern med 2 mindre barn på halvtid kan jag bara konstatera att det absolut ligger något i detta....

Jag gjorde några halvhjärtade försök att dejta några år efter skilsmässan, men konstaterade ganska snabbt att det var inte alls ett nytt äktenskap eller samboskap jag sökte...

Det som jag idag som "fullvuxen" singel saknar är på inga sätt "tvåsamheten".
    Att ringa någon o bolla idéer när något händer, eller bara informera när det är något positivt kan jag precis lika gärna göra med någon nära vän, eller släkting.

När jag väl tänkt igenom det hela o känt efter ordentligt så landar det alltid i att det hela är inte svårare än att det jag egentligen saknar är enbart sex och intimitet. 
    Tillfälliga partners är dock inget som lockar.
    Jag har iaf landat i att det ultimata måste vara någon form av särbo eller kanske mer "KK"-relation där vi lovat varandra att inte ha några andra sexuella relationer på sidan om.
    När lusten faller på så hör man bara av sig o hör efter om det passar den andra att ses.

De kvinnor jag kommit i kontakt med genom dejtande är dock oftast ute efter "någon att dela livet med", men det finns absolut undantag.

Kanske når den digitala tekniken någon gång fram till att kunna bli ett alternativ??

Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre