Inlägg från: Anonym (ABC) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ABC)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-23 21:44:23 följande:

Exakt! Finska politikern Jenny Bengtsson är precis som du något viktigt på spåret när hon uttrycker följande:
    För alla män som å ena sidan vill ha sex med kvinnor, men å andra sidan inte klarar av att kvinnor har egna viljor och förmåga att säga nej, har marknaden en lösning. I AI kvinnor till salu. 

En utmärkt bra sammanfattning. Varför en population män vill och behöver begagna den skenande AI utveckligen till just producera AI robotar som påminner om oss kvinnor. Ett slags tröst- eller snuttefiltar. Eller win win som någon i tråden uttryckt??? 

Så sant
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-23 22:17:27 följande:

Okej, inser du tjejen i TS (AI kvinna) faktiskt ÄR fejk rakt igenom. På allvar??? Varendaste komponent är konstruerad och därmed konstgjord. Vissa här inne vägrar ta in det faktumet. 

Googla då på Sofis Richies rumpa. For real or not?? 

+1
  • Anonym (ABC)
    Anonym (P) skrev 2024-01-25 20:37:20 följande:
    Vänster: muskler
    Höger: fläsk
    Tecknade fantasifigurerGlad
  • Anonym (ABC)
    Anonym (spring) skrev 2024-02-10 19:13:52 följande:

Här ser man att rumpan är lite fet

Den är ju tecknat, jösses
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Försent) skrev 2024-02-14 19:58:51 följande:
    Fegt av Expressen att ta en AI-pojkvän. En AI-pojkvän har en betydligt svårare uppgift att försöka göra en kvinna nöjd.

En AI-flickvän har det betydligt enklare eftersom män är enklare och mindre krävande.
    Det tror jag inte
  • Anonym (ABC)
    Anonym (spring) skrev 2024-02-10 20:04:45 följande:
    Ja, OK? Spelar roll, liksom. Rumpa som rumpa.
    Nej, jag föredrar riktiga människor
  • Anonym (ABC)

Att tecknat är så intressant har jag lite svårt att förstå.

• Anonym (ABC)
    Anonym (P) skrev 2024-04-09 07:39:30 följande:
    Varför?
    Den naturliga människan, levande människan med personlighet är den intressanta.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (M) skrev 2024-04-09 10:27:03 följande:

Ny artikel hos SR där AI spås bli vanligare för kärlek i framtiden:

sverigesradio.se/artikel/karlek-robot-sant

Alltså ännu ett steg mot att män och kvinnor lämnar varandra. Kanske lika bra? Män och kvinnor har aldrig tidigare under mänsklighetens historia hatat varandra mer än de gör idag.

Det låter inget vidare tycker jag.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (M) skrev 2024-04-09 12:13:25 följande:
    Varför inte? Det blir allt tydligare att män och kvinnor inte behöver varandra längre, och därmed inte behöver kompromissa med sina liv.
    Har inga såna problem i min relation, skulle inte vilja vara utan min älskade.
  • Anonym (ABC)
    Auditanne skrev 2024-05-07 17:52:31 följande:
    Ja, de är ju inte äkta och kan inte heller ge någon riktig kärlek. Så meningslöst. Men vissa verkar ju föredra fejkade kvinnor och detta är ju så fejk som det kan bli på alla sätt.
    Det verkar vara så.
  • Anonym (ABC)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-01 17:04:27 följande:
    Du kan ju inte mena allvar att hon i TS är skapad för att se fin ut. Hon ser ju grotesk ut!
    Japp, och även onaturlig 
  • Anonym (ABC)
    MedelåldersMaria skrev 2024-09-03 18:48:54 följande:
    Fattar inte hur du tänker nu. Det är ju inte en riktig kvinna. Hur kan du få ut något av det?
    Det undrar jag med
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre