Inlägg från: Anonym (spring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (spring)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (Man) skrev 2023-12-16 19:27:33 följande:
    Med den logiken så borde du anse att du själv är irrelevant. Vilket jag inte tror att du gör, annars skulle du inte uttrycka dig som du gör om skräddarsydda tjejer som bara går att knäppa av. Du tror väl ändå inte att det bara är kvinnor som skulle bli ersatta av AI i din hypotetiska värld?

Om vi får AI-robotar som vandrar runt på gatorna så tror jag det kommer vara lag på att de ska vara identifierbara. Ingen vettig regering skulle låta robotar traska runt och hitta på vad som helst.
    Jag kommer säkert att bli irrelevant för kvinnor. Men så länge jag har min egen skräddarsydda AI-robot som ser ut som min drömkvinna, går att prata med som en riktig människa och som går att stänga av kommer jag knappast sakna något.
  • Anonym (spring)
    Anonym (ABC) skrev 2024-01-04 23:30:35 följande:
    Samma åt det andra hållet
    Har du svårt att hålla dig till trådämnet?
  • Anonym (spring)

Jag tycker hon i TS är jättesnygg:

Det ultimata inom kvinnlig skönhet är proportionerna mellan midja och höfter. Hon har väldigt mycket rumpa för en så smal smidja. Om man tar bort hennes chaps med blicken på den första bilden ser man att stjärten är helt äppelrund, och på den andra bilden ser man att den är tydligt fläskig. Men på ett snyggt sätt.

Hennes kropp, form och rumpa får mig att tänka på J-Lo som var populär i början av 00-talet just på grund av dessa egenskaper. Dock finns det inte många riktiga kvinnor som har en fläskig rumpa, men samtidigt är smala i övrigt.

• Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 09:02:18 följande:
    Nej, den är för fet. En rund rumpa är sexigt, men inte en fet rumpa. Förstår du skillnaden?
    Nej, jag förstår inte. På vilket sätt är hennes rumpa "för" fet?
  • Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 09:31:29 följande:
    Den är för stor. Det är fläsket som gör den så stor. Det är inte snyggt. Förstår du?

Berätta gärna hur det här är för stort.

• Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 10:04:59 följande:
    Om ena skinkan är större än huvudet så är det stort. Det är det på henne.
    Stort ja. Jag håller med om att hon har en stor rumpa. Men FÖR stor? Knappast!
  • Anonym (spring)
    Anonym (K) skrev 2024-01-20 11:48:06 följande:
    Skulle kunna stämma sett till storleken, men hennes rumpa ser för fläskig ut för att vara implantat.
    Håller med om detta, men inte att den är för fläskig för att se sexig ut!
  • Anonym (spring)
    Auditanne skrev 2024-01-20 16:39:59 följande:
    Det tragiska är ju att de aldrig kommer att förstå skillnaden mellan AI och äkta vara, om de inte försöker bättra sig själva. Så himla svårt är det faktiskt inte att ta hand om sitt utseende och lära sig det sociala spelet. 
    Såvida inte det ligger depression i bagaget då. I detta fall kan jag förstå att vissa blir håglösa och omotiverade. 
    Ni kan ju sitta och vuxenmobba hur mycket ni vill, vi som är insatta i tekniken vet hur framtiden kommer se ut. Vi som kan statistik vet att barnafödandet är på väg ned över i princip hela världen, vi vet att det beror på att folk får det bättre ekonomiskt (barn ses som belastningar idag, inte som tillgångar som de gjorde för 100 år sedan) och vi vet att även skiljsmässor och uppbrott är på väg upp.

Folk är trötta på att leva tillsammans med andra i kompromisslösa förhållanden, man söker efter den totala friheten, och i den ingår inte kvinnor som hela tiden ska forma ens liv.

Men fortsätt med mobbningen ni om det gör er lyckligare. Och att ens försöka påstå att låtsaskaraktärer är för autister eller vad ni säger är så dumt att man baxnar. Folk gillar fantasier, den 45-åriga klimakteriekossan är inte alltid sexigare än bilder på en dator.
  • Anonym (spring)
    Anonym (vänster är ett skällsord) skrev 2024-01-21 08:52:43 följande:

När jag väl tänkt igenom det hela o känt efter ordentligt så landar det alltid i att det hela är inte svårare än att det jag egentligen saknar är enbart sex och intimitet.

Precis så här är det massor av män som känner, men pga feministiska samhällsnormer är det få som vågar säga det öppet. Så jag kan säga det nu:

Många män vill BARA ha kvinnor på grund av deras kroppar och deras skönhet. Vi behöver inte kvinnor för trygghet, för intellektuella samtal eller stöttning. Däremot är det många män som vill ha kvinnor bara för att det är status, men sådana förhållanden brukar ta slut ganska fort.

Kvinnor klarar inte av att bli sedda som de sexobjekt de biologiskt faktiskt är, och därför brukar de alltid skuld- och skambelägga alla män som resonerar på det här sättet. Och tyvärr är många, framför allt svenska män, på tok för svaga och mesiga för att stå upp mot feminismen.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre