• Auditanne

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (Pope) skrev 2024-01-22 23:17:03 följande:
    Om nu folk får ha roligt med sina leksaker vad tjafsar du för då, du använder ständigt en återkommande nedsättande retorik, det blir väldigt genomskinligt 
    Har redan förklarat detta, även om du var lite för ordblind för att uppsnappa det tidigare - jag motsäger påståendet i trådstartarens rubrik om att kvinnor och män inte längre skulle behöva varandras kärlek, allteftersom AI utvecklas och avanceras.

Du är lika nedlåtande själv och då kan du inte heller räkna med att få vänlighet tillbaka. Glöm det. 
  • Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-22 23:56:03 följande:
    ja du har skrivit det så många gånger nu med lite nedsättande inlagor. det syns tydligt hur rädd du är för tekniken 
    Så varför frågar du då vad jag gör i tråden när du uppenbart redan vet? 

Nej för tredje eller fjärde gången nu - jag bryr mig inte om dessa leksaker i sig. Känner mig inte heller hotad av dem då jag vet att den typen av män som intresserar mig inte behöver några såna hjälpmedel överhuvudtaget. 
  • Auditanne
    Anonym (Försent) skrev 2024-01-23 06:12:49 följande:

Auditanne och A har en tydlig nedsättande retorik i detta ämne. Varför det är så viktigt att stigmatisera den eventuella skara som skulle dra nytta av den mer avancerade teknik som finns tillgänglig?

Jag tror inte bara att det är kufar, autister eller andra socialt osmidiga personer som kommer visa intresse för AI som någon slags ersättning för en riktig partner.

Det kommer inte heller bara vara män, utan även kvinnor. Däremot är min personliga spaning att män går mer på utseende medan kvinnor tenderar att vara mer relationella. Det kommer såklart dessa AI partners att ta hänsyn till när dom utvecklas till alltmer avancerade varianter som är tänkta att fylla personens behov på olika sätt.

Det är inte vi utan snarare de män som startar diskussioner som denna som sitter inne med en riktigt dålig attityd gentemot kvinnor (något de också gett uttryck för flera gånger i denna tråd) och det enda vi gör är att ge dessa tramsare svar på tal.

Och jo, det är troligtvis mest socialt eftersläntrande män och misogynister som kommer att välja dessa fejkpartners medan normala män med en sund kvinnosyn (majoriteten av män) kommer fortsätta sina relationer med riktiga kvinnor.

Kvinnor slutar vanligen att leka med dockor och fantasikompisar innan de nått puberteten så nej, även där ger du uttryck för ett klart önsketänkande. Du vill att fejkade partners ska framstå som något helt normalt bara för att du själv ska slippa känna dig konstig. Det är så uppenbart. 
  • Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 08:25:23 följande:
    Haha vilket skämt, du bryr dig inte om dessa leksaker, du känner dig inte hotad och du umgås med helt andra män men ändå är du här och tjatar. Du försöker också skriva så nedsättande du kan. fråga dig själv vad du är för en människa egentligen 
    Ja, du och dina gelikar är ett riktigt stort skämt skulle jag säga. Skämskudde på er dåliga kvinnosyn som ni redan gett uttryck för härinne. Den kommer som sagt inte att stå obesvarad.

Nej, jag tjatar inte mer än vad din lammstjärt till käft glappar. Och vill du inte ha några fler svar så är det bara att sluta skriva till mig. Enkelt.

Jag vet redan vad jag är för en människa - en normal och sund sådan som inte objektifierar andra människor och jag lever också i verkligheten. Den där man förstår den stora skillnaden mellan låtsaspartners och riktiga dito. 
  • Auditanne
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 23:35:52 följande:
    Folk som är lika besatta som dig av att berätta hur bra de är brukar vara precis tvärtom. Ungefär som killar som skryter hur många de legat med, visar sig i själva verket vara oskulder lol
    Jag är inte besatt av att skriva om hur bra jag skulle vara. Det är ni härinne som attackerar min person och då får ni också räkna med att jag försvarar den.
  • Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-24 07:55:18 följande:
    detsamma, den manssyn ni ger uttryck för är inte imponerande. Sunda och normala är det minsta ni är med det skitsnacket ni har. Det finns inget gott i era elaka och kränkande retorik. 
    Tramssvar från dig. Det är inget fel på min manssyn då jag varken objektifierar eller ser ner på män som könsvarelser.

Det jag kritiserar är hur illa vissa av er uttryckt er om kvinnor i denna tråd samt den verklighetsfrånvända syn ni har på relationer då det finns kufar härinne som på allvar tycks tro att en dockor och artificiella flickvänner utgör likvärdiga ersättare för äkta kvinnor som partners.
  • Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-24 19:45:47 följande:
    Är du samma som Gurksoppa eller är ni två olika, du svarade på mitt inlägg till GS, ni skriver väldigt lika och uppför er på lika sätt.

Det är samma här, det jag kritiserar dig (eller er) för är hur illa ni uttrycker er om vissa män. Om vissa män vill använda leksaker så är det inte tokfel att använda sig utav nedsättande ord som att de skulle vara misogyna incel. Som ni ropar får ni då svar. Ni är manshatande incel kan man då med lätthet ropa tillbaka.

Om folk vill tro att dockor eller AI utgör likvärdiga ersättare för äkta kvinnor som partner så fine, låt dem göra det då. Det kommer knappast skada varken dig eller Gurksoppa på något sätt eller menar du att ni på något sätt skulle ta skada?

Att kalla andra för diverse tillmälen eller glåpord gör dig själv till en angripare och bidrar knappast till ett bättre samhälle. Det visar en brist på självinsikt och en dålig manssyn.

Nej, jag och medlemmen Gurksoppa är inte samma person.
    Att vi tycker likadant i denna fråga säger heller inte så mycket eftersom de flesta normala människor resonerar som vi gör med trådens ämne.

Och jag säger det igen att det inte handlar om manshat utan om kritik mot ett skevt syn som vissa män härinne uttryckt kring kvinnor och relationer. Det är misogyni vi motsätter oss och inte mannens kön.

Sen så ser jag inget fel i att påpeka att det oftast är incels som uppbär denna sorgliga kvinnosyn varav de också blir den främsta grupp att konsumera dessa artificiella hjälpmedel, leksaker, partners, vad ni än vill kalla det.

Jo, jag anser det nödvändigt att säga emot de män som ger uttryck för en objektifierande kvinnosyn då det i längden kan bli farligt att ignorera människohat. 

• Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-25 22:56:12 följande:
    Ja anser det också nödvändigt, att säga emot de kvinnor som ger uttryck för en objektifierande manssyn eller misandri. Som du skriver så kan det bli farligt att ignorera (män)niskohat. Helt klart. 
    Då har du helt uppenbart en undermålig läsförståelse. Jag har aldrig uttryckt nåt hat mot det manliga könet. Ingen annan heller härinne. Det är er usla kvinnosyn vi kritiserar. 
  • Auditanne
    Anonym (ABC) skrev 2024-01-25 23:00:33 följande:
    Tecknade fantasifigurerGlad
    Exakt. Meningslöst att diskutera med andra ord. De har inget fläsk överhuvudtaget eftersom de existerar enbart på bilder någon designat. 
  • Auditanne
    Anonym (Fille) skrev 2024-01-26 02:30:43 följande:
    Det där är datorgrafik från typ 1999. Ruttet dåligt med dagens mått mätt. Seriöst, har du inget bättre att komma med? 

Då kan jag visa hur spelgrafik ser ut idag. Frågor på det?
    Fast det där är ju också en fejkkvinna, även om hon ser äkta ut. Vet inte vad jag ska säga om den bilden. Kvinnan ser fit och sportig ut. Mycket låg fettprocent.

Inte riktigt mitt ideal då jag föredrar aningen mer runda, mjuka former och mindre kantighet på kvinnliga kroppar. Men visst, hon ser bra ut, framförallt byst och  ansikte. 
  • Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-26 07:16:13 följande:
    Ja tack detsamma. Jag har heller aldrig uttryck något hat mot det kvinnliga könet. Däremot har jag sett flera av er andra som ständigt uttrycker misandri mot män. 
    Inte härifrån iaf. Då har du förväxlat mig med någon annan. 
  • Auditanne
    Anonym (P) skrev 2024-01-26 17:37:45 följande:
    Är du allvarlig? Påstår du att man inte kan ha åsikt om hur någonting ser ut för att objektet inte finns på riktigt? Du kan inte vara seriös.
    Nej, det är ni som är oseriösa som sitter och diskuterar en bild på en tecknad kropp som inte har några realistiska proportioner, likt ett gäng naiva tolvåringar. Barnsligt och pinsamt är det när vuxna män nått en så låg nivå.
  • Auditanne
    Anonym (M) skrev 2024-01-28 17:42:03 följande:
    Ja, rumpan är fläskig, men det är snyggt så länge resten av hon är smal.

Förresten, alla tanter här inne som tror att AI inte kan känna känslor:

www.svt.se/nyheter/vetenskap/ai-kan-anvandas-i-rekrytering-kanner-av-kandidatens-kanslor

Och som sagt, det här är bara början.
    Trams från tramsgubben som är du. Att AI kan programmeras till att förstå känslor betyder inte att de bryr sig om någon eller kan känna kärlek likt en människa. 
  • Auditanne
    Anonym (Försent) skrev 2024-01-26 19:52:28 följande:
    Även du har för mycket fritid och besvärar dig med häpnadsväckande många inlägg på detta forum. 
    Än sen? Jag har fortfarande inga barnsliga fäblesser för animerade bilder. Lever liksom i verkligheten och isolerar mig inte från riktiga människor med äkta kroppar. 

Och det är inte din sak att avgöra hur mycket fritid jag har. Sitter inte klistrad härinne dygnet runt precis. 
  • Auditanne
    Anonym (P) skrev 2024-01-26 20:35:25 följande:
    På vilket sätt är det oseriöst att diskutera målningar, animeringar eller teckningar?

Om hon nu inte har realistiska proportioner (beror på vem man frågar) är det ju bara ytterligare en sak att diskutera.

Läser man dina övriga inlägg får jag en stark känsla av att du bara vill spy ur dig massa hat och mobbning på folk som du stör dig på. Var snäll och trevlig istället så mår du bättre!
    Trams. Jag är inte mer otrevlig än du och övriga pojkar härinne med en dyster kvinnosyn.

Det är oseriöst att glorifiera oproportionerliga kroppar som inte existerar på riktigt och framhålla dessa som nåt slags ideal. Då lever man inte i verkligheten och det är ganska patetiskt ja.
  • Auditanne
    jontebula skrev 2024-05-07 16:56:52 följande:

haha aldrig i livet AI är så värdelöst

Ja, de är ju inte äkta och kan inte heller ge någon riktig kärlek. Så meningslöst. Men vissa verkar ju föredra fejkade kvinnor och detta är ju så fejk som det kan bli på alla sätt.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre