Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
Du är lika nedlåtande själv och då kan du inte heller räkna med att få vänlighet tillbaka. Glöm det.
Auditanne och A har en tydlig nedsättande retorik i detta ämne. Varför det är så viktigt att stigmatisera den eventuella skara som skulle dra nytta av den mer avancerade teknik som finns tillgänglig?
Jag tror inte bara att det är kufar, autister eller andra socialt osmidiga personer som kommer visa intresse för AI som någon slags ersättning för en riktig partner.
Det kommer inte heller bara vara män, utan även kvinnor. Däremot är min personliga spaning att män går mer på utseende medan kvinnor tenderar att vara mer relationella. Det kommer såklart dessa AI partners att ta hänsyn till när dom utvecklas till alltmer avancerade varianter som är tänkta att fylla personens behov på olika sätt.
Nej, jag och medlemmen Gurksoppa är inte samma person.
Att vi tycker likadant i denna fråga säger heller inte så mycket eftersom de flesta normala människor resonerar som vi gör med trådens ämne.
Och jag säger det igen att det inte handlar om manshat utan om kritik mot ett skevt syn som vissa män härinne uttryckt kring kvinnor och relationer. Det är misogyni vi motsätter oss och inte mannens kön.
Sen så ser jag inget fel i att påpeka att det oftast är incels som uppbär denna sorgliga kvinnosyn varav de också blir den främsta grupp att konsumera dessa artificiella hjälpmedel, leksaker, partners, vad ni än vill kalla det.
Jo, jag anser det nödvändigt att säga emot de män som ger uttryck för en objektifierande kvinnosyn då det i längden kan bli farligt att ignorera människohat.
haha aldrig i livet AI är så värdelöst