Inlägg från: Anonym (spring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (spring)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (ABC) skrev 2024-01-25 23:00:33 följande:
    Tecknade fantasifigurerGlad
    Auditanne skrev 2024-01-26 00:49:21 följande:
    Exakt. Meningslöst att diskutera med andra ord. De har inget fläsk överhuvudtaget eftersom de existerar enbart på bilder någon designat. 
    Anonym (Fille) skrev 2024-01-26 02:30:43 följande:
    Det där är datorgrafik från typ 1999. Ruttet dåligt med dagens mått mätt. Seriöst, har du inget bättre att komma med? 

Då kan jag visa hur spelgrafik ser ut idag. Frågor på det?
    Det här är ju så dumt så man knappt tror det är sant. Det är ungefär som att påstå att en tavla som visar berg och en skog inte kan bedömas för att bergen och skogen är målade och inte på riktigt. Eller i Filles fall att bergen är olika bra målade. Man ser tydligt vad det föreställer, men vill man spela dum, alternativt blind, så kan man förstås göra det.

Filles tjej ser förr övrigt betydligt bättre ut än hos i TS, men inte på grund av bättre teknik, utan pga att hon är betydligt mer vältränad.
  • Anonym (spring)
    Auditanne skrev 2024-01-29 03:41:02 följande:
    Trams. Jag är inte mer otrevlig än du och övriga pojkar härinne med en dyster kvinnosyn.

Det är oseriöst att glorifiera oproportionerliga kroppar som inte existerar på riktigt och framhålla dessa som nåt slags ideal. Då lever man inte i verkligheten och det är ganska patetiskt ja.
    Jag hade hållit med dig om hennes kropp var oproportionerlig. Men det är den inte 
  • Anonym (spring)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-30 23:57:15 följande:

Vänstra bilden: muskulös manlig bak. 

Högra bilden: feminint formad bak. Om fotot varit på en äkta kvinnlig bärare andas där gott om östrogen hormoner det vill säga en god fertilitet hos kvinnan i fråga. 

Gillar du inte kvinnors normaltillstånd? Ska de bli mer maskulina i utseende och form anser du? Varför liksom? 

Hahaha! Vad är det med kvinnor och deras totala oförmåga att vara ärliga? Eller att de aldrig kan hantera sina känslor, och därmed alltid måste försköna allting så att det LÅTER bättre?

"Gott om östrogen" och "god fertilitet" är samma sak som att rumpan är fläskig. Som vi alla vet styr östrogen om fettet till att lägga sig på baken, låren och höfterna. Hennes lår är smala, så man ser att allt fett har satt sig på rumpan.

Tycker det bara är så tramsigt med kvinnor som inte kan kalla en spade för en spade.
    Dr Nail skrev 2024-01-31 04:53:27 följande:

Det vackra och det som lockar med animerat och AI är att man kan skapa oanade nivåer av perfektion som får en människa att blekna i jämförelse.

...och så valde de att skapa fläsk.

:\

Merparten av västvärldens befolkning är väl överviktig, så det kanske inte är så konstigt att hon ser ut som hon gör där bak.

• Anonym (spring)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-02-01 01:09:28 följande:
    Nä hej, jag betraktar mitt synsätt som ett generellt nedslag i en helhetsbild. Alla associationer behöver vägas in och vi slipper fragment av betraktelser - besläktade med ett rejält tunnelseende. Ett könsdiskriminerade och objektifierande beteende som herrn tycks begagnat sej av. Rätt så osympatiskt när allt kommer omkring. Wake up vetja! 
    Vad yrar du om? Det kallas för att vara ärligt och kalla en spade för en spade. Något kvinnor uppenbarligen är totalt oförmögna att göra pga deras känslor.
  • Anonym (spring)

Här ser man att rumpan är lite fet

• Anonym (spring)
    Anonym (Försent) skrev 2024-02-10 19:36:20 följande:

Jag tror någon går igång på AI rumpor..

Nej, jag tycker inte den är snygg
  • Anonym (spring)
    Anonym (ABC) skrev 2024-02-10 19:49:42 följande:
    Den är ju tecknat, jösses
    Ja, OK? Spelar roll, liksom. Rumpa som rumpa.
  • Anonym (spring)

Till vänster ser man hur en vältränad rumpa ser ut. Till höger när storleken kommer från fett.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Fille) skrev 2024-02-15 18:42:58 följande:
    Den vänstra är en snygg tjejrumpa, den högra ser ut som någon slags byggställning. Eller är det en propeller? Finns det ens en mänsklig figur där? Det är svårt att se.
    Tror du att du är rolig för att du spelar blind? Kom upp från dagisnivån.

Tycker bilden är ett väldigt bra exempel där man ser skillnad på muskler och fett.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Fille) skrev 2024-02-15 19:07:16 följande:
    Vad yrar du om? Ta och kamma dig nu. Ser du själv inte den där bruna "propellern" eller vad fan det är som sitter mitt i bilden? Det är någon grå sak som döljs bakom den, men jag kan knappt se om det är en glödlampa eller en mänsklig figur. 
    Det är du som yrar. Gå till Specsavers. Eller så kan du umgås med dagisbarn, för det verkar passa din intellektuella nivå bättre.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Fille) skrev 2024-02-15 19:28:01 följande:
    Nej, det går inte att snacka med dig. Det är uppenbart att hissen inte går hela vägen upp. Fortsätt gärna att skrika dig hes, men du gör det för dig själv, jag läser inte denna byfånetråd mer.
    Det är ju du som försöker sabba tråden med ditt trams. Sluta nu och gå till en tråd som du har något att tillföra till istället.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre