• Anonym (M)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

1) Män och kvinnor är redan idag självständiga från varandra. Vi behöver inte varandra längre, utan kan leva fullgoda liv var och en för sig.

2) Behöver du prata med någon efter en hård dag på jobbet? Det här kommer AI kunna fixa inom bara några år. Elon Musks Grok AI kommer kunna förstå sarkasm och humor (vilket ChatGPT har svårt med idag), och därmed inte ha några problem med att ersätta en riktig människa.

3) Forskning med DNA och artificiella livmödrar är redan på väg sedan år tillbaka. Det här kommer säkert att dröja längre, men i framtiden kommer vi kunna skapa barn på konstgjord väg, och det kommer vara lika naturligt som en IVF-behandling är idag.

4) Antalet födda barn per kvinna är på nedgång globalt, och fler och fler människor över hela världen väljer att vara singlar. Även de mest framgångsrika människor kommer välja AI framför en tjej eller kille eftersom AI kan skräddarsys efter behov, och stängas av så fort man tröttnar.

Framtiden är singel. Framtiden är att män och kvinnor mer och mer kommer sakna anledningar att bilda par. Och jag tror att alla kommer tjäna på detta, folk kommer bli mycket lyckligare när de kan göra som de vill utan att behöva kompromissa sina liv med en annan vilja hela tiden.

Så här skulle en AI-tjej kunna se ut. Designad från grunden att vara så sexig som möjlig, att aldrig åldras och att aldrig vara en energitjuv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Wtf)

Så frågan är om rumpan har för många bytes eller inte? Fett existerar inte hos animerade figurer, endast en kombination av ettor och nollor.
    Nej tacka vet jag verkliga kvinnorumpor. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (spring)
    Anonym (P) skrev 2023-12-10 11:16:44 följande:
    Män, tycker ni rumpan i TS är snygg, eller är den för fläskig? Jag vägrar tro att det som "M" säger stämmer överens på merparten av män.
    Jag tycker ändå den är snygg. Visst är den fläskig, men inte så pass att den ser äcklig ut på något sätt. Hellre än sådan rumpa än något nedbantat pojkarsle.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (-)
    Anonym (P) skrev 2023-12-10 12:09:31 följande:
    Ah, fast nu byter du fokus. Tror du att filmer med budgetar på flera hundra miljoner kronor lämnar karaktärsdesign åt slumpen? Tror du skaparna resonerar som dig och tror att utseende på fiktiva karaktärer inte spelar någon roll?

Det är du som är totalt bortblandad, och det skulle inte förvåna mig om du själv är autistisk incel. Att prata på det totalt verklighetsfrånvända sätt som du gör är nämligen vanligt bland människor som själva är så. Man attackerar den egna sidan för att till varje pris framstå som en lyckad människa, trots att man bakom datorskärmen lever i misär.

Men det finns hjälp att få! Jag skulle rekommendera en psykolog till att börja med, där kan du samtala om dina problem så känns det bättre!
    Nej, jag har inte bytt nåt fokus. Jag pratade om folk inom filmbranschen som också har en autistisk syn på kvinnor. Samma personer som designar dessa knäppa och orealistiska kvinnokroppar. De tillhör samma tragiska sort som du.

Nej, jag är varken autist eller verklighetsfrånvänd då jag inte tänder på missbildade animerade fantasikroppar olikt dig. Den misär du babblar om är bara något du försöker föra över på mig från ditt eget tragiska incelliv i ensamhet.

Nej, jag behöver inte gå till psykolog. Du kan gå till en själv som förhoppningsvis kan hjälpa dig ut ur dina fåniga pojkrumsfantasier och in i verkliga livet.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (spring)
    Anonym (P) skrev 2023-12-10 12:40:04 följande:
    Men hade inte något mellanting varit snyggare?
    Vad menar du med "mellanting"? Typ mindre och fastare?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (P) skrev 2023-12-10 12:26:04 följande:
    Här har vi en till incel som är desperat att framstå som en lyckad människa.

Anser du att människor bara består av "celler och DNA" också? Vem kan tycker celler och DNA är sexigt? Fy!
    Vem som är desperat här framgår alltför tydligt. Jag är gift med en riktig kvinna med riktigt fett på skinkorna och inga kilobytes. Men fortsätt knulla dina digitala rumpor om det är din grej.
  • Anonym (K)
    Anonym (P) skrev 2023-12-10 11:16:44 följande:
    Män, tycker ni rumpan i TS är snygg, eller är den för fläskig? Jag vägrar tro att det som "M" säger stämmer överens på merparten av män.
    Rumpan i TS är för fet, men tyvärr har det blivit norm idag tack vare rap-videor.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre