Hur skall man vara då man dejtar.
Jag har alltid haft inställningen att kvinnan är den viktigare personen i ett förhållande. Jag ger henne det hon vill ha i form av komplimanger, uppmärksamhet och visar att jag är tillgänglig. Jag vet vad man skall säga men man skall mena det också.
Jag har relativt nyligen lämnat ett 4 år långt förhållande. Där jag var älskad för vem jag var och blev förstådd av denna person. Men till slut tröttnade jag på alla hennes måsten och valde att gå ut i ensamheten igen.
Nyligen så träffade jag en kvinna på Tinder och enligt mig är hon på alla sätt superskön.
Jag jobbar på mitt sätt för att visa att jag tycker om det jag ser och försöker få henne att må bra i min närhet. Jag får höra att jag är fin och en gentleman och mitt fokus växer på att det kanske blir vi inom en snar framtid.
Sedan en kväll så sker ngt i sexväg som aldrig har hänt mig förr.
Efter detta myser vi länge tillsammans med varsin kopp te och bara är.
Jag sms:ar nästa dag till denna tjej och säger att hon är supermysig. Men inget svar och frågorna börjar snurra.
Denna kväll var uppenbarligen inte en riktig kärleksförklaring utan bara ett behov.
Jag får senbare dagen efter på kvällen en möjlighet att störa henne i julstressen och får veta att hon tycker om mig för den jag är men att bygga ett förhållande tar tid.
Nu är jag rädd att jag bränt allt för att jag vart på för mycket, kanske jag bara skulle sklle