Inlägg från: Anonym (Jag förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag förstår)

Därför röstar jag inte på SD.

TvillingmammaVästgöte skrev 2023-12-29 21:16:48 följande:

SD har jag tidigare funderat på att rösta på , men det är inte längre aktuellt efter Jimmys utspel om att riva moskeer och förbjuda muslimska symboler, 

Ah. Du vill se mer islamistiska friskolor!
  • Anonym (Jag förstår)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-12-30 08:07:50 följande:

Jag hörde honom själv i en intervju och de var inte bara odemokratiska moskeer han angrep. Han anser att man inte får ha muslimska symboler. 

Varför ljuger du? Eller är det bara svenska du har svårt med? 
  • Anonym (Jag förstår)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-12-30 08:07:50 följande:

Jag hörde honom själv i en intervju och de var inte bara odemokratiska moskeer han angrep.

Du kan ju ta och visa exakt den intervjun du sett så vi andra höra det som du "hört" med...
  • Anonym (Jag förstår)

Religionsfrihet är inte att ha en massa extremister här i Sverige.

• Anonym (Jag förstår)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-12-30 09:36:49 följande:

Inte så lätt då det var på linjär TV.

Anledningen till att det inte är så lätt är för att du inte ens har sett det... 

Jag har sett alla intervjuer som ni i vänstern sitter och käbblar hela tiden om.. Och den enda slutsats som går att dra från det han sagt och det ni säger, är att ni inte fattar svenska eller bara misstolkar det med flit. 
  • Anonym (Jag förstår)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-12-30 09:48:15 följande:

Jag tillhör inte vänstern, jag har röstat på Moderaterna i två val

Spelar ärligt talat ingen roll hur det är du röstar. Du misstolkar det han sagt precis som varenda tidning i sverige har gjort den senaste tiden. Och det brukar bero på vänsterextremism. 
  • Anonym (Jag förstår)

SD ser jag som antidemokratiska och dessutom en säkerhetsrisk. Dels pga hatet mot muslimer men också vurmandet för Putin, Ryssland och Ungern. 

Jag tror inte du behöver oroa dig för rysstroll inom SD... Rysstrollen iaf på flashback brukar vilja att folk ska rösta på AFS... Eller så brukar de heta klyban, och vara vänsteraktivist och vurma för att sverige ska bli ännu mer muslimskt... 

Det var rätt intressant att se alla dessa mångkulturs vurmare vi har här på forumen, direkt hoppa på tåget och börja kalla ukraina för nazist.. 
  • Anonym (Jag förstår)

SD ser jag som antidemokratiska och dessutom en säkerhetsrisk.

Och en säkerhetsrisk som heter duga... Det är att alla ni alltid råkar "höra fel"..

Det är gött att även alla kvinnor i släkten har börjat reagera nu. 
  • Anonym (Jag förstår)
    TvillingmammaVästgöte skrev 2023-12-30 12:44:26 följande:

Jag tycker nog att de verkar ryssvänliga många SD:are , dessutom vurmar de för länder som Ungern som står Putin mycket nära. 

Det finns säkert några såna också! Men dom är töntar och röstar AFS... 

Jag har faktiskt sett mer vänsterkonton som gillar ryssland och hatar SD. Ett exempel är ju klyban, som direkt satt och tyckte att ukraina bara borde sluta kämpa. 

Hur många SD'are som helst som sitter i dom trådarna och kämpar mot varenda jävla ryss. 
  • Anonym (Jag förstår)

herregud vilken hjärndöd diskussion. 

• Anonym (Jag förstår)

Det är svenskar som har röstat för dom. Dom vill se deras politik. Det är det ni i vänstern ej förstår. Ni tuggar på och försöker med samma gamla jävla propaganda spår.. 

Så fort en diskussion blir tyst så börjar skivan spelas om och om och om och om.. ..

• Anonym (Jag förstår)

Det har till och med gått så långt att ingen orkar citera er längre för att berätta att ni är hjärndöd. 

Svar på tråden Därför röstar jag inte på SD.