Därför röstar jag inte på SD.
SD har jag tidigare funderat på att rösta på , men det är inte längre aktuellt efter Jimmys utspel om att riva moskeer och förbjuda muslimska symboler,
SD har jag tidigare funderat på att rösta på , men det är inte längre aktuellt efter Jimmys utspel om att riva moskeer och förbjuda muslimska symboler,
Jag hörde honom själv i en intervju och de var inte bara odemokratiska moskeer han angrep. Han anser att man inte får ha muslimska symboler.
Jag hörde honom själv i en intervju och de var inte bara odemokratiska moskeer han angrep.
Religionsfrihet är inte att ha en massa extremister här i Sverige.
Inte så lätt då det var på linjär TV.
Jag tillhör inte vänstern, jag har röstat på Moderaterna i två val
SD ser jag som antidemokratiska och dessutom en säkerhetsrisk. Dels pga hatet mot muslimer men också vurmandet för Putin, Ryssland och Ungern.
SD ser jag som antidemokratiska och dessutom en säkerhetsrisk.
Jag tycker nog att de verkar ryssvänliga många SD:are , dessutom vurmar de för länder som Ungern som står Putin mycket nära.
herregud vilken hjärndöd diskussion.
Det är svenskar som har röstat för dom. Dom vill se deras politik. Det är det ni i vänstern ej förstår. Ni tuggar på och försöker med samma gamla jävla propaganda spår..
Så fort en diskussion blir tyst så börjar skivan spelas om och om och om och om.. ..
Det har till och med gått så långt att ingen orkar citera er längre för att berätta att ni är hjärndöd.