• Anonymalillaajag

Min killes ex:/

Okej så konstigt o skriva kanske? eller fråga men jag fick precis reda på detta!
    min kille o jag pratade om min mammas efternamn ( hon är spansk ) o kom in på ?latina-girls ? och jag får veta att han har två ex som är latinos. Vet inte varför de stör mig men jag trodde jag var hans första spanska tjej, blir sårad! vet inte vad jag ska göra, finns ju inte så mycket o göra heller men jag trodde värkligen jag var speciell! Med just de.. o jag är halv spansk tror dom andra är helspanska  vilket gör mig mer ledsen! Bara tanken av att han velat lära sig spanska av mig gör mig ledsen han visste ju antagligen de innan vi blev ihop! Då ena tjejen vet jag kan spanska..

• Svar på tråden Min killes ex:/
  • Anonym (S)

Så du tror att han ljuger för dig om att inte kunna spanska...? Du skulle behöva jobba på din självkänsla ts. En kille tycker så klart att den tjej han är med är speciell.

• Anonym (Liz')

Ja jag trodde jag var min mans första svenska tjej när vi träffades och sen fick jag reda på att han hade haft 2 svenska tjejer innan mig..Jag bara VA ❓ 

Men det var inte mycket att göra åt det..att han är svensk och gillat svenska tjejer.😂
    Vi gifte oss..så han tyckte ju jag var mer speciell..

Allvarligt TS du kan väl vara speciell för honom även om han haft spanska tjejer förut...eller hur!?

• Lynx123

Hmm, tror att jag fattar litegrann. Kan det vara så att du oroar sig för att han har en fetisch? Att han väljer sina tjejer för att de är spanjorskor, och inte för att de är speciella?

• Silverjenny

Är det det som gör dig speciell, att du är latino? So what om han har en typ, jag gillar arabiska killar tycker de är snyggast. Det är väl bra att du vet att han inte är rasist i alla fall.

• Anonym (Hej)

Förstår inte helt problemet. 

Hur ska då alla svenska känna inför att deras partner kanske varit ihop med någon annan svensk 

Jobba med att tycka om dig själv och inse att att han gillar dig 

• Anonym (Liz')
    Lynx123 skrev 2024-01-04 07:42:58 följande:

Hmm, tror att jag fattar litegrann. Kan det vara så att du oroar sig för att han har en fetisch? Att han väljer sina tjejer för att de är spanjorskor, och inte för att de är speciella?

Hmm tror inte jag förstår riktigt vad du menar?

Konstigt synsätt om du tror att man väljer någon från ett specifikt land för att man har en fetish!
    Enligt ditt resonemang så skulle min man ha en fetish för att han BARA varit med helsvenska tjejer innan mig och jag är också svensk..

Oj det måste jag ju fråga min man nu.."har du en svensktjejsfetish" och var det DÄRFÖR som du gifte dig med mig.. Drömmer
  • Anonym (Liz')
    Anonym (Hej) skrev 2024-01-04 10:03:46 följande:

Förstår inte helt problemet. 

Hur ska då alla svenska känna inför att deras partner kanske varit ihop med någon annan svensk 

Jobba med att tycka om dig själv och inse att att han gillar dig 

+1
  • Lynx123
    Anonym (Liz') skrev 2024-01-04 17:10:52 följande:
    Hmm tror inte jag förstår riktigt vad du menar?

Konstigt synsätt om du tror att man väljer någon från ett specifikt land för att man har en fetish!
    Enligt ditt resonemang så skulle min man ha en fetish för att han BARA varit med helsvenska tjejer innan mig och jag är också svensk..

Oj det måste jag ju fråga min man nu.."har du en svensktjejsfetish" och var det DÄRFÖR som du gifte dig med mig..  // Drömmer
    Inte riktigt samma sak om du bor i Sverige. Om du däremot bodde utomlands, säg på Rhodos eller i USA, och det kom fram att din grekiska eller amerikanska man bara haft svenska flickvänner innan dig så skulle det ju kunna verka som att han väljer flickvänner efter etnicitet/nationalitet snarare än personlighet. Det är det jag tror ts kanske oroar sig för lite. Kan så klart ha fel, hon kanske tänker på något helt annat, men det var min känsla.
  • Anonym (Liz')
    Lynx123 skrev 2024-01-05 06:55:18 följande:
    Inte riktigt samma sak om du bor i Sverige. Om du däremot bodde utomlands, säg på Rhodos eller i USA, och det kom fram att din grekiska eller amerikanska man bara haft svenska flickvänner innan dig så skulle det ju kunna verka som att han väljer flickvänner efter etnicitet/nationalitet snarare än personlighet. Det är det jag tror ts kanske oroar sig för lite. Kan så klart ha fel, hon kanske tänker på något helt annat, men det var min känsla.
    Jo men jag förstår ju egentligen vad TS menar (eller vad jag tror hon menade iaf) och vad du menar och jag tror samma som dig..

Jag skämtade till det lite bara.. men du har rätt att det skulle säkert ha varit skillnad om man var i USA tex och amreikanaren man hade träffat bara hade varit med svenska tjejer..😂 

Men samtidigt så vet man ju inte.. och vem säger egentligen att det är fel att gilla en "typ" av människor..ha
Svar på tråden Min killes ex:/