Vännens sambo
Vi all hade druckit en del mer eller mindre,och min väns sambo sa till mig i fyllan att han vill träffa mig och sen sa han att han vill ha min kropp.Ska jag säga nåt om detta till hans sambo (min vän)?
Vi all hade druckit en del mer eller mindre,och min väns sambo sa till mig i fyllan att han vill träffa mig och sen sa han att han vill ha min kropp.Ska jag säga nåt om detta till hans sambo (min vän)?
Man säger korkade saker på fyllan, har inget skett så ta det lite manjana, ingen ide att starta bråk utan anledning
Vännen snackade säkert klassiskt fylle-skit. Du kan ju alltis kommentera lite skämtsamt om hur full han blev och inte ge det någon fortsättning.
Han är nog en demon
Jag får känslan av att de bara är män som svarar här. Få kvinnor ger lika dumma svar Och har alkohol som ursäkt. Ja, jag hade absolut berättat, men i försiktighet och inte kastat ut det. Mer påpeka att det kanske blev för mkt för honom och att kommentarerna var lite olämpliga. Men en varningens ord, min och min bästa väns relation förstördes när jag sa ifrån när hennes sambo la sunkiga kommentarer till mig - han var inte ens full. Hon valde att tro på honom och vänskapen gick i botten.
Har inte vännen gjort närmanden i nyktert tillstånd så var det nog bara en fyllegrej. Gör han något mer skulle jag berätta, inte annars.
Jag skulle berätta för min vän. Det spelar ingen roll att han var full, han är en opålitlig partner och hon förtjänar att veta det.
Oavsett vad du gör så finns det risker för vänskapen.
Om du inte berättar och det kommer fram någon gång kommer vännen känna sig sviken att du inte sagt något.
Du låter även din vän leva i ovisshet att hon lever med en slimeboll, har han gjort det mot dig finns ju stor risk att han gjort eller kommer göra det igen med andra tjejer...
Om du berättar finns det ju dock risk att vännen blir arg i sk shoot the messenger-stil...eller inte tror dig....
Jag skulle nog ändå berätta.
Mitt ex var otrogen mot mig men det största sveket var nog ändå att alla vännerna i gänget visste men inte sa något....
Nä skit i det. Hennes problem om hennes kille är sådan på fyllan, inte ditt.
Jag raggade på en arbetskollegas brud på fyllan en gång. Han tog upp det med mig efteråt och jag sa att hon måste ha missförstått det hela. Jag hade gjort närmanden men inte sagt något som inte går att misstolka.
Vet inte om han trodde det, men han gjorde ingen sak av det i vart fall.
Den här gången tänker jag inte säga någonting.Men händer det igen så kommer jag ta upp detta.Även fast man har druckit en del så borde man veta vad man säger tänker jag.
Vad svarade du din väns sambo?
Vad svarade du din väns sambo?