Blödning i flera dagar och extrem smärta
Hej!
Jag och min sambo försöker få barn och är på 6:e försöket. Vi har använt oss av clearblue ägglossningstest varje månad. Denna månaden när jag skulle börja checka av ägglossningen på måndagen så blev det en glad gubbe direkt, vilket jag kände var skumt då jag inte känt av några ägglossningssyntom. Jag fortsatte testa och strecket på stickan blev svagare och svagare så började fundera på om det ändå var ägglossning jag hade på måndagen och helgen som var. På torsdagen vid läggdags fick jag EXTREMA magsmärtor i livmodern som gick över med alvedon efter någon timme, det har jag inte känt av något mer. På fredagen började jag få ljusrosa och bruna flytningar som hållt i sig 3 dagar. Kommit väldigt lite några gånger per dag. Idag och igår var det med ägglossnings flytning med mer klart blod i som en stringa. Jag funderar på om detta var ägglossnings smärta och blödning men ägglossningstesten visade väldigt svagt streck både onsdag-söndag så känns väldigt konstigt om det var det, så nu till min fråga, vad kan detta vara? Har aaaaldrig haft några mellanblödningar. Kan detta vara nidblödning?