• Anonym (Oo)

Mensvärks känsla tidigt gravid

Hej jag jag nyligen plussat med testa tidigt test senaste mens var 8dec och har normalt en cirkel på 37-38dgr. jag har haft 2 missfall redan under ett 1,5år och en MA i v 13 jag är extremt rädd för få missfall igen och jag känner som extrem mensvärk, jag blöder inget men typ alla mina grav symtom har försvunnit förutom ömma bröst, jag fick redan ett positivt test förra helgen då var väldigt tidigt plus, men kan mensvärks känslan va tecken på missfall? Känner det både i rygg och mage väldigt långt ner i magen och det är nästan värre än normal mensvärk 

• Svar på tråden Mensvärks känsla tidigt gravid
  • Anonym (Heli)

Jag har haft mensvärk i varje tidig graviditet (5ggr)

• Anonym (Oo)
    Anonym (Heli) skrev 2024-01-12 06:58:15 följande:

Jag har haft mensvärk i varje tidig graviditet (5ggr)

Tack så mkt för svar, har inte haft någon fullgången graviditet bara massa missfall så är livrädd och har beräknad mens imorgon så gör mig ännu mer stressad 
  • Anonym (Heli)
    Anonym (Oo) skrev 2024-01-12 07:43:27 följande:
    Tack så mkt för svar, har inte haft någon fullgången graviditet bara massa missfall så är livrädd och har beräknad mens imorgon så gör mig ännu mer stressad 
    Minns att jag var jätterädd för att göra Nr2 för att man måste krysta o tänkte att då kommer mensen 😉 Men det gjorde de inte. Kändes exakt som när man som vanligt skulle få mens 
  • Anonym (Oo)
    Anonym (Heli) skrev 2024-01-12 08:19:13 följande:
    Minns att jag var jätterädd för att göra Nr2 för att man måste krysta o tänkte att då kommer mensen 😉 Men det gjorde de inte. Kändes exakt som när man som vanligt skulle få mens 
    Haha känner typ så också men tack så jätte mycket för svar lugna mig en del 
  • Anonym (Heli)
    Anonym (Oo) skrev 2024-01-12 08:30:31 följande:
    Haha känner typ så också men tack så jätte mycket för svar lugna mig en del 
    Hoppas de går vägen för dig Den här ggn ❤️
Svar på tråden Mensvärks känsla tidigt gravid