• Wicca

Olycklig i mitt förhållande

Jag har träffat en man i ca 8 månader, vi har känt varandra i 2 år innan. 
    Jag har gått igenom en fruktansvärd händelse några månader innan vi inlede ett förhållande. Min dåvarande sambo har förgripit sig på våran gemensamma 6 åriga dotter. Hon berättade i skolan och jag vittnade mot honom både i tingsrätten och hovrätten om vad hon berättat för mig och han fick 5,5 års fängelse för grov våldtäkt mot barn.
    Svinet skyllde allt på henne och sa att hon själv stoppat den i munnen vid 3 tillfällen 😔
    När jag träffade denna nya man några månader efter var jag totalt nedbruten och ville egentligen inte alls inleda en ny relation. Vi drack och det blev som det blev. Nu lever jag i en relation med honom och han är extremt svartsjuk. Jag måste hela tiden säga var jag är och han påstår att jag är otrogen hela tiden. Han bor hos mig och hjälper aldrig till förutom att plocka in disken ibland. Jag har två jobb, och är aldrig ledig. Han har inget jobb och jag försörjer honom. Vad ska jag göra? Jag är livrädd att bli ensam, vet inte varför faktiskt men det känns som han är den enda fasta punkten jag har kvar. 

• Svar på tråden Olycklig i mitt förhållande
  • Lynx123

Men, kära du! Han är varken en fast punkt eller en källa till samvaro - du är ju ännu mer ensam med honom och mår dessutom skit. Och hur är det med din dotter - är hon inte längre med dig?

Svar på tråden Olycklig i mitt förhållande