• Queeny123

Lugna ner mig snälla! :D

Hejsan! Jag har blödigt I 3 dagar nu lite till och från. Det började i måndags med lite ljusrosa (det har jag haft innan så jag oroar mig inte så mycket över det) så jag åkte till jobbet som vanligt, men i tisdags så vaknade jag, gick och kissa, första torken så var det rosa som vanligt men andra på blev det helt rött. Det pågick under 2-3 timmar sen gick det över till rosa igen och fick smärtor i magen. Ibland starka och ibland väldigt små. Men det kom även 5 klumpar 2-5mm under dom timmarna. Jag har fortfarande lite smärta inget jag stör mig på och blöder väldigt lite. Jag har även ringt mig BM men hon säger jag ska vänta eftersom jag har kub på fredag och skulle åka in till gynakuten om jag fick mer ont. Men är så nojig. Knappt sovit på 2 dagar pga av detta. Finns det nån gullig själ som kan lugna ner mig? :') 

Är i vecka 14 (13+1) 

• Svar på tråden Lugna ner mig snälla! :D
  • Anonym (Lilly)

Har inget att trösta dig med mer än att jag också hade rosa flytningar i början som sedan avtog.
    Fick förklarat för mig att det kan ske när livmodern växer.
    Min mamma hade blödningar till och från när hon var gravid med mig,så pass att hon inte visste att hon var gravid förrän hon gick till läkaren pga konstig känsla i magen?och gått ner i vikt?det visade sig att hon var gravid i 6:e månaden,så det blev en liten chock.

Så försök att andas och koppla av och försöka tänka på positiva tankar,varma kramar och ha en fin kväll🌼🌸🌺🍀

• Queeny123
    Anonym (Lilly) skrev 2024-01-24 20:49:47 följande:

Har inget att trösta dig med mer än att jag också hade rosa flytningar i början som sedan avtog.
    Fick förklarat för mig att det kan ske när livmodern växer.
    Min mamma hade blödningar till och från när hon var gravid med mig,så pass att hon inte visste att hon var gravid förrän hon gick till läkaren pga konstig känsla i magen?och gått ner i vikt?det visade sig att hon var gravid i 6:e månaden,så det blev en liten chock.

Så försök att andas och koppla av och försöka tänka på positiva tankar,varma kramar och ha en fin kväll🌼🌸🌺🍀

Åh tack för svar. Det lugna ner mig lite iallafall❤️
  • Anonym (Marie)

Puff!!! Vill också veta 🙈

• Förkunnaren

Fick en JÄTTESTOR blödning i vecka 9. Tänkte att nu är det kört igen. Men det var bara en blödning från livmodern som växte jättesnabbt och orsakade en bristning.

Ta"t lugnt bebben mår säkert bra Hjärta

Svar på tråden Lugna ner mig snälla! :D