Han vågar inte
Du kan ju inte mena allvar TS.
För det första - mannen har fru och familj! Sluta vara ett jävla kräk och fortsätt vara med honom. Karma kommer bita dig hårt en vacker dag.
JA ansvaret är hans men att du bara fortsätter när du vet om det gör mig spyfärdig. Vilken medmänniska.
För det andra - SÖK hjälp. Du har ju noll självrespekt. Hur fasiken kan du vilja vara någons leksak? Det finns SÅ många män där ute ändå ska ni dumma fanskap envisas med upptagna.
Det är inte som när lärarna i skolan, granntanterna, barnavårdsnämnden och kyrkoherden utgick ifrån att allt skulle gå åt helvete för barnen när föräldrarna skilde sig.
Det kan bli bättre för alla. Själv skulle jag inte vilja hålla kvar min man, om jag visste att han hade hjärtat någon annanstans. Mycket bättre att dela upp hushållen i så fall, och samarbeta om barnen på ett vuxet och moget sätt.
Man bestämmer ju inte vem man blir kär i. Det skulle inte spela någon roll om alla Mr Universum-kandidaterna stod på kö och gjorde en sin kur, om det inte var någon av dem man var kär i, utan... HONOM. Som är enastående och unik, utvald... eller: man KÄNNER så just då.