Hjälp! Hur dölja cameltoe i bikini?
Hej. Har någon tips på hur man kan dölja calmetoe i en bikini?
OBS!! Vill inte habnågra svar om att det är naturligt och man inte ska skämmas osv. Jag har bara verkligen ingen lust att min sambos pappa, mamma och lillebror ska se hur min springan på min fitta är formad genom bikinitrosorna när vi är på stranden tillsammans utomlands.
Jag vill endast ha tips på hur jag kan dölja den i min befintliga bikini. Finns det tillräckligt smala trosskydd eller något liknande som passar bikinis som går att bada i? Eller finns det annat skydd som kan dölja? Kan man sy fast något på insidan?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-28 08:32
Snälla svara inte om ni inte har tips på hur jag kan göra med den bikini jag redan har. Den är rätt storlek och jätte fin.
Enda problemet här att springan syns genom tyget för det är lite tunt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-28 09:42
Seriöst?! Kan folk inte läsa?
Jag frågar efter en lösning till den bikini jag redan har.
Jag behöver inte veta varför det blir en cameltoe eftersom det inte är det jag undrar över..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-28 12:02
Så himla tråkigt att folk alltid måste dömma och ifrågasätta istället för att vara tyst om dom inte har ett relevant svar på frågan :(
Är det verkligen så svårt att tänka på den lätta att jag kanske har provat olika modeller och storlekar men ändå får samma problem? Nu har jag valt den som jag tycker är finast eftersom det inte verkar spelar någon roll. Jag hade inte det här problemet förut men pga mediciner har jag råkat gå ner i vikt och är på gränsen till underviktig. Och ja jag har testat olika bikinis efter viktnedgången.