• idape

Eventuellt mf?

Dessvärre kan jag rätt säkert säga att det inte ser bra ut. Ledsen för din skull, vet exakt hur det känns. Varit med om samma sak ett par gånger. Allt hopp, sen rasar allt. Det hade inte varit så svagt eller visat så lite veckor om allt stod rätt till. Och att du hade mensliknande blödning är ju inte heller ett bra tecken. Men det kommer gå bra tillslut! Vänta 2-3 dagar och ta ett nytt så ser du om det sjunkit var rådet jag fick. Kram

• idape

Jag har tagit hundratals såna tester och tyvärr är de starkare än så om allt hade sett bra ut. Men jag förstår dig. Testade och testade själv som en galning. Minsta hopp letade man efter. 

• idape

Åh så tråkigt!!! Men det kommer ta sig snart igen ska du se!

• idape

Ja tyvärr det ser ju inte bra ut. Hade ju visat mer annars. Kan tyvärr vara så ett par veckor efteråt. 

• idape

Ja det hade varit lika starkt som det andra strecket om allt stod rätt till. Men gud vad jobbigt att det inte försvunnit ännu. Minns tyvärr inte hur länge man såg ett svagt streck. Men ta ett om ett par dar igen så lär du se om det minskat mer. Har du jämnfört med de du tog för typ en vecka sedan? Om det är liiite svagare eller liiiiite starkare?

• idape

Redan några dagar efter beräknad mens är strecken lika starka och inte så svagt. Tyvärr kan jag säga säkert att det inte ser bra ut, men jag hoppas för din skull då jag själv varit i exakt din sits.

• idape

Men har du testat utan att spä ut? står det då inte nu mer än 1-2 veckor så vet du ju att nåt är fel. Har du tagit stickor och sett om de blivit svagare?

• idape
    Steph123 skrev 2024-03-15 14:10:51 följande:

Yes testat med sticka och vart ungefär lika svagt som på de bilder jag skickat tidigare. utspätt var mörkare. Kan skicka bild.

fattar inte ditt 1-2 resonemang? om det är utspätt så borde den ge ett negativt resultat pga lågt hcg (1-2) tänker jag

Har inte fler såna och lär inte köpa fler Tyst

Nej tyvärr. Så länge hcg är tillräckligt högt ger den utslag. Men hade det stått bra till hade det höjts.
  • idape

Ja bra du kollar upp det. Kan ju vara att det är nåt annat som spökar som du säger. men när du blödde var det klumpar och så också?
    hoppas givetvis på att allt ser bra ut.

• idape
    Steph123 skrev 2024-03-18 21:57:53 följande:

Bra!! Starkt hjärtslag och mätte till 7+2! Vi tog blodprov med för att vara säkra men hon var inte orolig. 

Hon trodde att det eventuellt kunde bero på att jag har ätit biotin tillskott som kan visa på missvisande värden i urin och så men var bara spekulationer..

kan andas ut lite innan KUB.. senast fick jag för höga värden och fick göra moderkaksprov.. avkopplande det är å vara gravid Tyst

Vad säger du!!! Gud vad roligt!!! Grattis!! Jag hoppas verkligen gott för dig och tänkte på dig!! Fortsätt gärna berätta hur det går. Ja hela graviditeten är en oro tyvärr och även efteråt?men värt allt!!
  • idape

Gick det bra idag? Jag undrar sååå hur detta går. Verkligen otroligt med så svaga streck att det ändå var bra! Det ger hopp!!

Svar på tråden Eventuellt mf?